جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
ّشرکت آب و فاضلاب استان خوزستان|دفتر تحریریه الکترونیک|دفتر تحریریه الکترونیک - جزئیات خبر
با حضور مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان

پروژه آبرسانی به منطقه کلگه مسجدسلیمان کلنگ زنی شد

پروژه آبرسانی به منطقه کلگه مسجدسلیمان کلنگ زنی شد

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: با اجرای این عملیات در منطقه کلگه آبرسانی شبانه روزی به 90 درصد مناطق مسجدسلیمان محقق می شود.

 

 

به گزارش روابط عمومی شرکت آبفا خوزستان، پروژه آبرسانی به منطقه کلگه مسجدسلیمان با حضور دکتر صادق حقیقی پور مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان,علی عسگر ظاهری نماینده مسجدسلیمان,علیرضا گوروئی فرماندار و جمعی از مسئولین شهرستان کلنگ زنی شد.

مدیرعامل شرکت آبفا خوزستان در آئین کلنگ زنی این پروژه اجرای عملیات اصلاح شبکه آب مسجدسلیمان را یکی از
پروژه های اولویت دار و مهم شرکت آب و فاضلاب خوزستان معرفی و عنوان کرد: طبق برنامه زمانبندی در تلاشیم طی 3 سال آینده تمام مشکلات مسجدسلیمان در حوزه تامین آب شرب را رفع کنیم
.

صادق حقیقی پور تاکید کرد: گام اول ما امروز و با کلنگ زنی پروژه آبرسانی به منطقه کلگه اجرائی خواهد شد.

حقیقی پور ادامه داد: این پروژه به طول 20 کیلومتر و به تعداد 2300 انشعاب با اعتباری بالغ بر 15 میلیارد تومان طی 12 ماه اجرائی خواهد شد.

وی تصریح کرد:در فازهای بعدی دیگر مناطق مسجدسلیمان را در قالب پروژه های پیش بینی شده با اعتباری در حدود 90 میلیارد تومان طی 3 سال آینده آبرسانی خواهیم کرد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان در رابطه با معضل فاضلاب مسجدسلیمان خاطر نشان ساخت: پروژه اصلاح نقاط بحرانی فاضلاب مسجدسلیمان هم نهایتا طی 2 ماه آینده کلنگ زنی خواهد شد.

وی گفت: با تلاش و پیگیری نماینده و فرماندار مسجدسلیمان ردیف بودجه ای برای ایجاد شبکه دفع فاضلاب مسجدسلیمان تعریف شده است که گام مهمی در رفع کامل مشکلات فاضلاب مسجدسلیمان خواهد بود.

حسن رضایی، مجری طرح آب و فاضلاب مسجدسلیمان نیز در آئین کلنگ زنی این پروژه یکی از کارهای منحصر به فرد انجام شده در این پروژه را  استفاده از اتصالات و کیت های انشعابات خانگی پلی اتیلن الکتروفیوژن برای اولین بار و بمنظور تسریع ، تسهیل و افزایش کیفی و کمی کار در پروژه اصلاح شبکه آب منطقه کلگه عنوان کرد.

وی تصریح نمود : با انجام عملیات اصلاح شبکه منطقه کلگه که یکی از بحرانی ترین مناطق آبرسانی مسجدسلیمان محسوب می شود ، با توجه به گستردگی جمعیت شهری بیش از 90 درصد مشترکین به آب شرب سالم و بهداشتی در طول شبانه روز دسترسی خواهند داشت.

گفتنی است:  شهر مسجدسلیمان با داشتن 33 هزار اشتراک و 35 کیلومتر طول که در برخی مناطق عرض آن به 250 متر نیز میرسد یکی از شهرهای کوهستانی منحصر به فرد استان خوزستان در کشور به لحاظ جغرافیای شهری محسوب
 می شود.

 

 

 

روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
(شنبه ۷ اَمرداد ۱۳۹۶) ۱۲:۰۳
http://www.abfakhz.ir/u/13x
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید