جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
ّشرکت آب و فاضلاب استان خوزستان|دفتر تحریریه الکترونیک|دفتر تحریریه الکترونیک - جزئیات خبر
مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان خبر داد :

اجرای طرح «آبان» ویژه مشترکین شرکت آبفا خوزستان

اجرای طرح «آبان» ویژه مشترکین شرکت آبفا خوزستان

مدیر روابط عمومی شرکت آبفا خوزستان گفت :بزودی طرح «آبان»به منظور تقدیر از مشترکین خوش حساب و تشویق مشترکین بدهکار به تسویه بدهی خود اجرا می شود.

مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان خبر داد :

اجرای طرح «آبان» ویژه مشترکین شرکت آبفا خوزستان

مدیر روابط عمومی شرکت آبفا خوزستان گفت :بزودی طرح «آبان»به منظور تقدیر از مشترکین خوش حساب و تشویق مشترکین بدهکار به تسویه بدهی خود اجرا می شود.

رسول صالحی با بیان این مطلب که شرکت آبفاخوزستان همچون دیگر شرکت های آبفا شهری متکی به درآمدهای خود می باشد گفت: درآمدهای حاصل از پرداخت قبوض آب توسط مشترکین علاوه بر آنکه منجر به ارتقاء سطح کمی و کیفی خدمات خواهد شد به اصلاح شبکه توزیع آب شهری نیز کمک خواهد کرد.

مدیر روابط عمومی شرکت آبفا خوزستان با اشاره به اینکه آرم طرح آبان توسط یکی از کارشناسان فرهنگی روابط عمومی و با الهام از آثار ارزشمند هنری استاد فرشچیان طراحی شده، در مورد وجه تسمیه این طرح مهم فرهنگی گفت : آبان در لغتنامه ها به عنوان فرشته نگهبان بر آب و تدبیر کننده امور آب آمده است و در ادبیات ایران زمین در واقع آبان به عنوان روزی قلمداد شده که پس از سالها خشکسالی و قحطی، باران آمده است.

وی با اشاره به  نگاه ویژه مدیر عامل و سیاست معاون درآمد و خدمات مشترکین شرکت آبفا خوزستان،اجرای طرح «آبان» را اتخاذ رویکرد فرهنگی-اقتصادی برای خدمات رسانی به مشترکین آبفا خوزستان دانست.

صالحی اجرای جشنواره «آبان» را زمینه ساز تحرک بخشی به خدمات آبفا استان عنوان و تصریح کرد:طبق برنامه تدوین شده و طی چهار نوبت در سال ،به مشترکین خوش حساب و همچنین بدهکاری که بدهی قبوض خود را تسویه کنند در هر دوره ،به قید قرعه،  جوایز ویژه ای اهداء خواهد شد.

مدیر روابط عمومی آبفا خوزستان با بیان اینکه فاز اول جشنواره آبان در شهرهای مسجدسلیمان و ماهشهر اجرا می شود؛ترویج فرهنگ اصلاح الگوی مصرف ،کاهش هدررفت آب و همچنین مقابله فرهنگی با پدیده انشعابات غیرمجاز و ارتقاء سطح کمی و کیفی خدمات به مشترکین را از اهداف اصلی اجرای طرح «آبان» دانست.

صالحی همچنین با بیان اینکه بخش دیگری از جشنواره «آبان» در حوزه کودکان بویژه دانش آموزان اجرا خواهد شد،گفت:اجرای مسابقات فرهنگی و هنری ،برگزاری برنامه های شاد و مفرح و همچنین اهداء جوایز ویژه «آبان» به کودکان شرکت کننده در طرح ،از دیگر برنامه های طرح آبان است که در این خصوص هماهنگی های اولیه با همکارانمان در روابط عمومی های آموزش و پرورش و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان انجام شده است .

مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان استفاده از توانمندی رسانه های محلی،شبکه های اجتماعی،سامانه پیام کوتاه،تبلیغات محیطی و پایگاه اینترنتی آبفا خوزستان در معرفی و اجرای طرح «آبان» را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: طبق برنامه تدوین شده، نقش رسانه ها در تبیین و پیشبرد طرح «آبان»بسیار مهم و موثر خواهد بود.

گفتنی است: ستاد جشنواره آبان در دفتر روابط عمومی شرکت آبفا استان مستقر است.

روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
(چهارشنبه ۲۵ اَمرداد ۱۳۹۶) ۱۱:۲۴
http://www.abfakhz.ir/u/14D
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید