پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
ّشرکت آب و فاضلاب استان خوزستان|دفتر تحریریه الکترونیک|دفتر تحریریه الکترونیک - جزئیات خبر

اقدامات آبفا خوزستان برای تامین آب شرب پایدار شهرهای آبادان، اروند ، چوئبده و مینوشهر در فصل تابستان

اقدامات آبفا خوزستان برای تامین آب شرب  پایدار شهرهای آبادان، اروند ، چوئبده و مینوشهر در فصل تابستان

مدیرعامل شرکت آبفا خوزستان با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای تداوم خدمات رسانی به مشترکین در شهرهای استان، گفت : با همکاری و تعامل دو معاونت فنی - مهندسی و بهره برداری آبفا خوزستان و همت و تلاش پرسنل ادارات تابعه و با اتکا به منابع مالی داخلی شرکت اقدامات ذیل در سطح استان جهت عبور از تابستان 96 اجرا و یا در حال انجام می باشد.

اقدامات آبفا خوزستان برای تامین آب شرب  پایدار

شهرهای آبادان، اروند ، چوئبده و مینوشهر در فصل تابستان

مدیرعامل شرکت آبفا خوزستان با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای تداوم خدمات رسانی به مشترکین در شهرهای استان، گفت : با همکاری و تعامل دو معاونت فنی - مهندسی و بهره برداری آبفا خوزستان و همت و تلاش  پرسنل ادارات تابعه و با اتکا به منابع مالی داخلی شرکت اقدامات ذیل در سطح استان جهت عبور از  تابستان 96 اجرا و یا در حال انجام می باشد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آبفا خوزستان ، دکتر صادق حقیقی پور با اشاره به تلاش های صورت گرفته در شهرستان آبادان گفت : ظرفیت تصفیه خانه ایستگاه 11 به میزان  3000 متر مکعب در شبانه روز افزایش یافت و خط انتقال آب بهمنشیر به دیریفارم با انجام تعمیرات مورد نیاز با هدف پایداری تولید آب شیرین کن مینوشهر وارد مدار شد.

وی در ادامه از طراحی و تأمین تدارکات بمنظور شروع عملیات احداث فیلتر و ایستگاه برداشت، تصفیه و پمپاژ آب در محل تاسیسات ابوشانک شهر اروند به ظرفیت 10000 متر مکعب در شبانه روز برای رفع کمبود آب شهر اروند خبر داد.

حقیقی پور خاطرنشان کرد : بمنظور تسریع در اتمام پروژه خط انتقال 1000میلیمتر از طرح جامع به جمشید آباد که با هدف تنظیم فشار آب کل شهر و تامین آب مورد نیاز مردم چوئبده و اروندکنار در حال اجراست تمهیدات خاصی انجام شده و با تکمیل دو نقطه پایپ جکینگ از زیر تاسیسات شهری (خطوط نفت) این طرح به بهره برداری می رسد.

روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
(چهارشنبه ۲۵ اَمرداد ۱۳۹۶) ۱۲:۳۴
http://www.abfakhz.ir/u/13F
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید