جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
ّشرکت آب و فاضلاب استان خوزستان|دفتر تحریریه الکترونیک|دفتر تحریریه الکترونیک - جزئیات خبر
مدیر بازرگانی آبفاخوزستان در حاشیه نمایشگاه هفته دولت خبر داد:

اهتمام جدی آبفا خوزستان برای حمایت از تولیدات بومی

اهتمام جدی آبفا خوزستان برای حمایت از تولیدات بومی

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، ستار شیخی ضمن گفتگو با خبرنگاران در غرفه شرکت آبفا خوزستان با اعلام این خبر گفت: شرکت آب و فاضلاب خوزستان در راستای حرکت پرشتاب در مسیر اقتصاد مقاومتی و به منظور توسعه اقتصادی استان اهتمام جدی برای حمایت از تولیدات بومی دارد.

 

وی تامین آن بخش از نیازهای جاری و عمرانی آبفا خوزستان که در استان خوزستان تولید می شود را اولویت شرکت آبفا برشمرد و گفت: بر اساس نگاه مدیرعامل جدید شرکت، رویکرد حوزه بازرگانی آبفا بر مبنای حمایت از تولیدات بومی و خرید از محصولات درون استانی قرار گرفته است.

ستار شیخی عدم اقدام برخی تولید کنندگان بومی را در معرفی توانمندی های خود و تعامل با دستگاههای اجرایی همچون آبفا خوزستان را به عنوان یک چالش در این مسیر دانست و افزود: تولید کنندگان بومی باید ضمن حفظ کیفیت تولیدات و برتری خود نسبت به رقبا در خارج از استان، تعامل بهتری برای معرفی محصولات و همکاری متقابل داشته باشند.

مدیر بازرگانی آبفا خوزستان همچنین با اشاره به راه اندازی یک واحد صنعتی کوچک که مدتها خط تولید آن متوقف شده بود، افزود: با تلاش شرکت آبفا خوزستان و  همکاری مسئولان محلی و استانی بویژه نمایندگان محترم در مجلس شورای اسلامی یکی از واحدهای صنعتی در زمینه تولید لوله های شبکه توزیع آب، در شهرک صنعتی آبادان از حالت رکود خارج و محصولات آن برای اصلاح شبکه مناطق مختلف خرمشهر مورد استفاده قرار گرفت.

ستار شیخی با تاکید بر تداوم این سیاست از سوی شرکت آب و فاضلاب خوزستان خواستار حمایت بیش از پیش مسئولان برای حمایت از اقداماتی شد که ضمن تامین کالای مورد نیاز از درون استان، کیفیت محصولات را نیز به منظور ارتقاء رضایت مشترکین و مصرف کنندگان تضمین خواهد کرد.

روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
(دوشنبه ۶ شهریور ۱۳۹۶) ۱۳:۵۵
http://www.abfakhz.ir/u/14h
نمایشگاه هفته دولت
نمایشگاه هفته دولت
نمایشگاه هفته دولت
نمایشگاه هفته دولت
نمایشگاه هفته دولت
نمایشگاه هفته دولت
نمایشگاه هفته دولت
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید