جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
ّشرکت آب و فاضلاب استان خوزستان|دفتر تحریریه الکترونیک|دفتر تحریریه الکترونیک - جزئیات خبر
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان :

بدون کمک های دولتی امکان ادامه حیات این شرکت وجود ندارد

بدون کمک های دولتی امکان ادامه حیات این شرکت وجود ندارد

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان درآمد ماهانه این شرکت را از محل فروش آب و اشتراک فاضلاب را 11میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: بدون کمک های دولتی امکان ادامه حیات این شرکت وجود ندارد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان ، صادق حقیقی پور با بیان اینکه این شرکت 700 میلیارد ریال از مشترکان آب طلب دارد اظهار داشت: کاهش درآمد این شرکت و طلبکاری از مشترکان ، این شرکت را در وضعیت ناهنجار مالی قرار داده به گونه ای که هم اکنون این شرکت حقوق عقب مانده دارد.
وی خواستار پرداخت بدهی مشترکان به شرکت آبفا خوزستان شد و افزود: رسانه ها در این خصوص می توانند مردم را به مشارکت فرا بخوانند و فشار را بر این شرکت کمتر کنند.

حقیقی پور تاکید کرد: آب هیچ یک از سازمان ها و دستگاههای دولتی را به خاطر بدهی قطع نکرده ایم.

 

  • جذب اعتبارات مورد نیاز طرح های آب و فاضلاب

حقیقی پور با اشاره به مصوبه دولت در فروردین امسال برای خوزستان تصریح کرد: در مصوبه دولت کل نیاز صنعت آب و فاضلاب استان تا افق 1425، 18 هزار میلیارد تومان تشخیص داده شده است که 10 هزار میلیارد تومان برای آب و برق و تامین آب، 5500 میلیارد تومان برای آب و فاضلاب استان و نزدیک به 3000 میلیارد تومان برای آبفار و شرکت آبفای اهواز است. در قالب این مصوبه تا افق 1405 به 9 هزار میلیارد تومان نیاز داریم.

وی افزود: ما دنبال این هستیم که یک ردیف اجرایی برای شهر مسجدسلیمان بگیریم و سریع به سمت این‌که مشکل فاضلاب این شهر حل و فصل شود، حرکت کنیم.

 

روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
(شنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۶) ۱۱:۵۴
http://www.abfakhz.ir/u/15g
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید