جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
ّشرکت آب و فاضلاب استان خوزستان|دفتر تحریریه الکترونیک|دفتر تحریریه الکترونیک - جزئیات خبر

آبرسانی به متقاضیان جدید در رامهرمز با اجرای 1000 متر توسعه شبکه

آبرسانی به متقاضیان جدید در رامهرمز با اجرای 1000 متر توسعه شبکه

سرپرست امور آبفا رامهرمز از اجرای 1000 متر توسعه شبکه بمنظور آبرسانی به مشترکان جدید در شهر رامهرمز خبر داد.


به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، خدر شاکری با بیان این مطلب افزود : با توجه به درخواست های مردمی مبنی بر ایجاد اشتراک جدید 1000 متر توسعه شبکه انجام و انشعابات جدید آماده واگذاری شد.
وی از اجرای 400 متر خط لوله 110 میلی متر بمنظور خروج خط فلزی فرسوده از مدار بهره برداری و افزایش تعداد مشترکین این شهرستان با اجرای این عملیات در بلوارمعلم خبر داد و گفت : بدلیل احداث یک میدان توسط شهرداری در مسیر بلوار رزمندگان 80 متر از خط 110 میلی متر موجود در مسیر این میدان جابجا شد.
• ترمیم شبانه روزی شکستگی ها
سرپرست امور آبفا رامهرمز با اشاره به شکستگی های خطوط اصلی انتقال آب در 5 نقطه اصلی و پرتردد شهر (بلوار ولیعصر، چهارراه طالقانی، مصلی، خیابان امام) از تعمیر شبانه روزی برخی از این مناطق به جهت جلوگیری از ترافیک و هدر رفت آب و رفع کمبود و افت فشار آب با تلاش پرسنل بهره برداری اداره خبر داد.
شاکری در ادامه به شکستگی بعضی از دریچه های فاضلاب در بعضی مناطق واعتراض مردمی اشاره و عنوان کرد : در این راستا این اموراقدام به 20 مورد همسطح سازی وتعمیر ونصب دریچه های همسطح سازی شده ، 22 مورد نصب دریچه های بتونی درب منازل ، ساخت 30 مورد منهول انشعابی ، لوله گذاری به متراژ 150 متر به منهول اصلی لوله پلیکا وکاروگیت و 3مورد تعمیر خطوط جمع کننده فاضلاب به متراژ 50 متر با هزینه های جاری کرده است.
وی خاطر نشان کرد : با توجه به پس زدگی فاضلاب و رفع این مشکل پرسنل بهره برداری با کمک یک دستگاه جنتکس نسبت به لایروبی و رفع انسدادخطوط اصلی در خیابان های طالقانی، شقایق ، بهارستان و نهضت اقدام و مشکل موجود را برطرف کردند.


روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
(دوشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۶) ۰۹:۲۷
http://www.abfakhz.ir/u/15i
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید