پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
ّشرکت آب و فاضلاب استان خوزستان|دفتر تحریریه الکترونیک|دفتر تحریریه الکترونیک - جزئیات خبر

پایداری آبرسانی به 130 خانوار منطقه ذوالفقاری آبادان

پایداری آبرسانی به 130 خانوار منطقه ذوالفقاری آبادان

سرپرست امور آبفا آبادان گفت : در پاسخ به درخواست ساکنین منطقه ذوالفقاری مبنی بر افت فشار و قطع آب، پرسنل منطقه 3 طی چند عملیات طاقت فرسا در آبادان ، با اجرای 700 متر خط لوله 110- 90 میلی متر پلی اتیلن مشکل 130 خانوار اهالی منطقه ذوالفقاری آبادان را برطرف و دسترسی ساکنین به آب سالم و پایدارامکان پذیر شد.

 

علیرضا خلیلی نیا گفت : منطقهفوق الذکر جزومناطقمحرومو حاشیهنشین شهرآبادان محسوب می شودکه تا پیش از اجرای عملیات فوق اهالی از فواصل دور انشعاباتی را به صورت غیراصولی و غیرمجاز وصل نموده بودند که همین امر ضمن هدررفت آب، باعث افت فشار و قطع آب آنها می شد.

وی در ادامه اظهار نمود : در پی گزارشات مردمی از طریق سامانه 122 مبنی بر قطع آب در مناطقی از امیرآباد و دهکده بریم آبادان ، پرسنل تعمیرات منطقه 2 آبفا پس از هفت ساعت کار  شکستگی های خط 200 آزبست و 250 پلی اتیلن را مرمت نمودند و جریان آب را به روال عادی بازگرداندند.

سرپرست امور آبفا آبادان افزود: با هدف رضایت مندی و رفاه حال ارباب رجوع و ارتقا سطح خدمات رسانی امور آبفا آبادان با صرف هزینه ایی بالغ بر هشت میلیون تومان از محل درآمدهای جاری یکی از سالنهای انتظار مراجعین را به تجهیزاتی از قبیل کولر، آب سردکن، مبلمان و همچنین زیباسازی فضای راهرو تجهیز نمود.

روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
(چهارشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۶) ۱۲:۴۳
http://www.abfakhz.ir/u/14P
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید