شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
ّشرکت آب و فاضلاب استان خوزستان|دفتر تحریریه الکترونیک|دفتر تحریریه الکترونیک - جزئیات خبر

جابجایی خط انتقال آبرسانی اندیمشک با اعتبار قریب به 2 میلیارد ریال

جابجایی خط انتقال آبرسانی اندیمشک با اعتبار قریب به 2 میلیارد ریال

مدیرامور آب و فاضلاب اندیمشک از اجرای جابجایی خط انتقال آبرسانی در میدان بسیج کوی نیرو شهرستان اندیمشک با اعتبار بیش از 1 میلیارد و 800 میلیون ریال خبر داد.

 

علیرضا بنیادی  اجرای این طرح را کاری بزرگ در اجرای پروژه های شرکت آبفا استان عنوان و اظهار کرد: احداث زیرگذر در میدان بسیج کوی نیرو  سبب شد تا بخش قابل توجهی از تاسیسات آب و فاضلاب اندیمشک به دلیل تعارض با احداث این پروژه نیازمند جابجایی باشد.

وی اذعان داشت: به همین منظور با انجام بررسی های کارشناسی و با هماهنگی کارشناسان آبرسانی عملیات جابجایی این خط لوله در مدت یک هفته و بدون قطعی آب انجام شد.

وی تاکید کرد: با جابجایی خط انتقال آب GRP600   در محل احداث زیرگذر در میدان بسیج اندیمشک، موانع اجرای این پروژه برطرف شد.

بنیادی گفت: با تلاش پرسنل آبفای اندیمشک خط لوله GRP600  آبرسانی اندیمشک  با هزینه ای بالغ  بر 1 میلیارد و 800 میلیون ریال توسط اعتبارات جاری انجام شد.

مدیر اداره آبفا اندیمشک خاطر نشان کرد: در این عملیات خط انتقال GRP600 با لوله فلزی روکش دار به طول 350 متر تعویض شد.

وی تصریح کرد: در این عملیات اجرایی علاوه بر جابجایی خط انتقال با اجرای ترانشه حفاری به عمق 4 متر و طول 350 متر، ریسه کردن لوله های 600 فلزی در طول خط و اجرای 32 نقطه سرجوش اتصال لوله ها بهم نیز انجام شده است.

روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
(چهارشنبه ۸ آذر ۱۳۹۶) ۰۸:۲۵
http://www.abfakhz.ir/u/14H
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید