جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
ّشرکت آب و فاضلاب استان خوزستان|دفتر تحریریه الکترونیک|دفتر تحریریه الکترونیک - جزئیات خبر
با حضور استاندار خوزستان و مسئولان استانی و محلی:

اولین تصفیه خانه اضطراری 10 هزار متر مکعبی شهر اروند کنار افتتاح شد

اولین تصفیه خانه اضطراری 10 هزار متر مکعبی شهر اروند کنار افتتاح شد

آیین افتتاح تصفیه خانه اضطراری 10 هزار متر مکعبی شهر اروندکنار با حضور استاندار، معاون عمرانی استاندار، فرماندار و نمایندگان مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، استاندار خوزستان در ایین افتتاح این تصفیه خانه با اشاره به اینکه شهرهای آبادان و خرمشهر حق به گردن همه کشور دارند، اذعان داشت: اجرای طرحهای در دست اجرای آب و فاضلاب در شهرهای آبادان و خرمشهر حدود 2 تا 3 سال آینده به اتمام خواهد رسید.

مدیر عامل شرکت آبفا خوزستان نیز در این آیین گفت: اولین تصفیه خانه اضطراری 10 هزار مترمکعبی اروند کنار 

به منظور پایداری آب آشامیدنی اروندکنار و روستاهای مسیر احداث شده است.

صادق حقیقی پور اعتبار هزینه شده برای راه اندازی این تصفیه خانه 10 هزار متر مکعبی را یک میلیارد و500 میلیون تومان عنوان کرد.

وی تصریح کرد: این تصفیه خانه به وسیله 2 فیلتر تصفیه آب با ظرفیت 10تا 15 هزار متر مکعب از طریق خط انتقال، آب را  وارد  سیستم شبکه توزیع شهر می کند.

رئیس هیئت مدیره آبفا استان به افزایش تولید آب در شهر اروند کنار اشاره کرد و گفت: در حال حاضر تامین آب شهر اروند کنار از شهرستان آبادان 6 هزار متر مکعب در شبانه روز است که با وارد مدار شدن این تصفیه خانه ، تامین آب در شبانه روز به به 12 هزار متر مکعب افزایش یافته است.

حقیقی پور  به تلاش آبفا خوزستان به منظور ارتقاء رضایتمندی مشترکین شهرهای فوق پرداخت و خاطر نشان کرد: با راه اندازی این تصفیه خانه مشکل کمبود آب  به شهرهای اروند کنار برطرف و جمعیتی بیش از 19 هزار نفر تحت پوشش خدمات این طرح قرار گرفت.

 

روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
(دوشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۶) ۱۲:۵۲
http://www.abfakhz.ir/u/12R
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید