شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
ّشرکت آب و فاضلاب استان خوزستان|دفتر تحریریه الکترونیک|دفتر تحریریه الکترونیک - جزئیات خبر
با حضور در یادمان شهدای عملیات رمضان و کربلای 4:

تداوم راه شهیدان در گرو خدمات رسانی به مردم است

تداوم راه شهیدان در گرو خدمات رسانی به مردم است

. تجدید میثاق مسئولین شرکت آبفا خوزستان با آرمان های امام شهداء شورای معاونین شرکت آب و فاضلاب خوزستان با حضور در یادمان شهداء عملیات رمضان و یادمان شهداء کربلا 4 ضمن تجدید میثاق با آرمانهای شهدا 8 سال دفاع مقدس متعهد شدند پاسدار حریم ایثار و شهادت و طلایه دار وحدت حول محور ولایت باشند.

 

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، مدیرعامل آبفا استان هدف از برگزاری این سفر معنوی را که هر سال با حضور  معاونین و مدیران ارشد  این شرکت در یکی از یادمانهای دفاع مقدس انجام می شود را زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهدا ، ایجاد انگیزه معنوی و تقویت روحیه  وحدت و همکاری در مسیر خدمت رسانی به مردم عنوان کرد.

صادق حقیقی پور با اشاره به اینکه بقا و تداوم تمدن هر کشوری به ثبت و حفظ دستاوردها و افتخارهای ملی آن برای نسل های آینده بستگی دارد، تاکید کرد: ولایتمداری و  تداوم راه شهدا در خدمت به مردم است.

وی حضور در این مناطق را  یادآوری رشادتها، حماسه ها و فداکاریهای عزیزانی دانست که از خودگذشتگی کرده تا الگویی باشند برای ما.

وی همچنین خدمت به زایران یادمان های دفاع مقدس که در قالب کاروان های راهیان نور به استان خوزستان سفر می کنند را از افتخارات آبفا خوزستان دانست.

 گفتنی است در این سفر یک روزه که هر سال از سوی بسیج آبفا خوزستان تدارک دیده می شود مسئولین شرکت ضمن حضور در یادمان های عملیاتی دفاع مقدس یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس را گرامی میدارند.

روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
(دوشنبه ۲۷ فروردین ۱۳۹۷) ۰۹:۴۱
http://www.abfakhz.ir/u/14b
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید