جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
ّشرکت آب و فاضلاب استان خوزستان|دفتر تحریریه الکترونیک|دفتر تحریریه الکترونیک - جزئیات خبر
با حضور وزیرنیرو انجام شد:

آغاز همزمان عملیات اجرایی 7 طرح آب و فاضلاب خوزستان در شهرهای اندیمشک، دزفول و ایذه

آغاز همزمان عملیات اجرایی 7 طرح آب و فاضلاب خوزستان در شهرهای اندیمشک، دزفول و ایذه

با حضور رضا اردکانیان، عملیات اجرایی 7 طرح شرکت آب و فاضلاب خوزستان در شهرهای اندیمشک، دزفول و ایذه به صورت همزمان آغاز شد.

 

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، وزیرنیرو در آئین آغاز بکار این طرحها در شهرستاناندیمشک گفت: باید بتوانیم با کمک مردم مصرف به نوعی مدیریت شود تا فشارهای ناشی از کم آبی کمتر حس شود تا میزان موجود عادلانه تقسیم و توزیع شود.

رضا اردکانیان اذعان داشت: امیدواریم این پروژه‌ها در تأمین آسایش و رفاه مردم خوزستان موثر باشند.

وی در ادامه بیان کرد: باید بتوانیم با کمک مردم مصرف به نوعی مدیریت شود تا فشارهای ناشی از کم آبی کمتر حس شود تا میزان موجود عادلانه تقسیم و توزیع شود.

با حضور وزیرنیرو انجام شد:

عملیات اجرایی 3 پروژه آب و فاضلاب در شهرستان اندیمشک آغاز شد

با حضور وزیر نیرو عملیات اجرایی 3 پروژه آب و فاضلاب شهر اندیمشک  با برگزاری آئینی آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، مدیر عامل آبفا استان در این آئین، تکمیل شبکه و خطوط انتقال فاضلاب، عملیات تکمیل و اجرای 10 هزار متر شبکه توزیع و بیش از 4 هزار انشعاب خانگی آب بخشی از کوی شهدا و احداث مخزن بتنی 2 هزار متر مکعبی و ساختمان کلر زنی تاسیسات آبرسانی شهر حسینیه از جمله طرحهایی اعلام کرد که با حضور وزیرنیرو عملیات اجرایی آنان آغاز می شود.

صادق حقیقی پور در این آئین اظهار داشت: عملیات اجرایی تکمیل شبکه و خطوط انتقال فاضلاب، عملیات تکمیل و اجرای 10 هزار متر شبکه توزیع و بیش از 4 هزار انشعاب خانگی آب بخشی از کوی شهدا و احداث مخزن بتنی 2 هزار متر مکعبی و ساختمان کلر زنی تاسیسات آبرسانی شهر حسینیه آغاز می شود.

وی افزود: پروژه فاضلاب شهر اندیمشک به طول 124 کیلومتر که بیش از 34 کیلومتر شبکه اصلی و 89 کیلومتر شبکه انشعابات در مناطق حاجی¬وندان، رسالت و زیباشهر اجرایی می شود.

مدیر عامل آبفا خوزستان با اشاره به پروژه اصلاح شبکه آب مناطق اندیمشک بیان کرد: عملیات تکمیلی اجرای شبکه توزیع و انشعابات خانگی آب بخشی از کوی شهدا اندیمشک به طول 10 کیلومتر اجرایی می شود.

وی با اشاره به بهرمندی مشترکین از اجرای طرح شبکه توزیع آب افزود: این پروژه در مدت زمان 9 ماه اجرایی و بعد از بهره برداری 4 هزار 500 انشعاب قابلیت واگذاری دارد و در افق طرح 250 هزار نفر جمعیت تحت پوشش از آب آشامیدنی سالم بهره مند می شوند.

حقیقی پوربا اشاره  به پروژه فاضلاب در شهر اندیمشک تصریح کرد: با اجرای این پروژه 11 هزار فقره انشعاب فاضلاب قابلیت واگذاری خواهد داشت و بیش از 40 هزار نفر از خدمات ارائه شده بهره مند می شوند.

وی با اشاره به اصلاح شبکه فاضلاب در شهرستان اندیمشک گفت: پس از تکمیل این پروژه بیش از 60 درصد اصلاح شبکه فاضلاب در شهرستان اندیمشک اجرایی و عمایات اجرایی تصفیه خانه این شهرستان نیز در دستور کار است.

رئیس هیئت مدیره شرکت آب و فاضلاب خوزستان افزود: این پروژه توسط پیمانکاران و مشاوران بومی خوزستان اجرایی می شود و در مدت زمان 24 ماه مشترکین در این مناطق از خدمات آبفا خوزستان بهره مند می شوند.

مدیر عامل آبفا خوزستان همچنین خاطر نشان کرد: عملیات اجرایی اصلاح شبکه فاضلاب اندیمشک بمنظور دفع بهداشتی فاضلاب ، کاهش آلودگی های محیط زیست ، کاهش آلودگی های آب های زیرزمینی ، احیاء پساب ها با توجه به این شرایط اقلیمی و کم آبی کشور و با شاخص های مدرن محیط زیستی اجرایی می شود.

  احداث مخزن بتنی 2 هزار مترمکعبی در شهر حسینیه اندیمشک

صادق حقیقی پور در ادامه پروژه های آبفا خوزستان در شهرستان اندیمشک تصریح کرد: علیات اجرایی احداث مخزن بتنی 2000 مترمکعبی، ساختمان نگهبانی و کلرزنی و اجرای محوطه سازی تاسیسات آبرسانی شهرحسینیه اندیمشک نیز آغاز شد.

وی افزود:اعتبار  این پروژه از محل اعتبارات عمرانی با اعتبار 20 میلیارد ریال تامین شده  در مدت زمان 10 ماه به بهربردای می رسد.

مدیر عامل آبفا خوزستان با اشاره به هدف این پروژه بیان کرد: این پروژه با هدف تامین و ذخیره سازی آب شرب شهر حسینیه اجرایی می شود و که در حال حاضر 700 مشترک در این شهر از خدمات آبفا خوزستان بهره مند می شوند که با بهرهبرداری از این پروژه این مشترکین به هزار مشترک خواهد رسید و 12 هزار نفر از خدمات ارائه شده بهرمند می شوند.

عملیات اجرایی شبکه جمع آوری و انشعابات خانگی فاضلاب و اصلاح بیش از 36 هزار متر

 شبکه توزیع آب در شهرستان دزفول اجرایی می شود

عملیات اجرایی شبکه جمع آوری و انشعابات خانگی فاضلاب و اصلاح بیش از 36 هزار متر شبکه توزیع آب پادگان 292 زرهی، پایگاه چهارم شکاری و خطوط انتقال آب شمس آباد و شهرک انجیرک در شهرستان دزفول با حضور وزیر نیرو اجرایی شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، پروژه فاضلاب شهر دزفول به طول بیش از41 کیلومتر که 39 کیلومتر شبکه اصلی و بیش از 2 کیلومتر شبکه انشعابات فرعی  در حد فاصل خیابان های 45 متری، پیام آوران، شریعتی و ساحلی  اجرایی شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان، هدف از اجرای این پروژه را جمع آوری و ارتقاء سطح بهداشت با رعایت شاخص های محیط زیست و تصفیه فاضلاب با در نظر گرفتن سیستم های تصفیه خانه مدرن فاضلاب خانگیعنوان کرد.

صادق حقیقی پور افزود: با اجرای پروژه فاضلاب بیش از 8 هزار 500 فقره انشعاب فاضلاب قابلیت واگذاری خواهدداشت و بیش از 34 هزار نفر از خدمات ارائه شده بهره مند می شود.

وی ادامه داد: این پروژه توسط پیمانکاران و مشاوران بومی خوزستان اجرایی می شود و در مدت زمان 18 ماهمشترکین در این مناطق از خدمات آبفا خوزستان بهره مند می شوند.

حقیقی پور اظهار داشت: این پروژه از محل اعتبارات عمرانی مصوبه هیئت دولت تامین شده است و دولت نگاه ویژه ای در زمینه آب و فاضلاب در خوزستان دارد و ما هم در تلاش هستیم تا مصوبات دولت در خوزستان را اجرایی کنیم.

آغاز عملیات اجرایی 2 پروژه اصلاح شبکه آب و فاضلاب در شهرستان ایذه

عملیات اصلاح شبکه توزیع و انشعابات خانگی آب منطقه خیابان حر و خیابان امام خمینی شهر ایذه به طول 10کیلومتر با حضور وزیر نیرو آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، این پروژه از محل اعتبارات عمرانی هیئت دولت تامین شده است و در مدت زمان 18 ماه اجرایی می شود.

با اجرای پروژه اصلاح شبکه آب در این مناطق 3 هزار و 500 فقره انشعاب واگذار می شود .

بر اساس این گزارش همچنین عملیات اجرایی احداث بیش از 6 کیلومتر شبکه و خطوط جمع آوری فاضلاب درشهرستان ایذه آغاز شد.

این پروژه در مدت زمان 24 ماه اجرایی و اعتبار آن از محل اعتبارات عمرانی و با اعتباری بیش از 28 میلیارد تومان تامین شده است.

جمع آوری بهداشتی فاضلاب و اتصال به تلمبه خانه فاضلاب شهر ایذه از اهداف اجرایی پروژه خطوط جمع آوری فاضلاب در شهر ایذه است.

گفتنی است: رضا اردکانیان وزیر نیرو به منظور افتتاح و کلنگ زنی طرح های آب و فاضلاب و برق عصر چهارشنبه در سفری 2 روزه وارد خوزستان شد.

قابل ذکر است: در سفر وزیر نیرو به خوزستان 18 طرح در بخش های مختلف آب ، برق و فاضلاب با اعتباری بالغ بر 30 هزار میلیارد ریال در این استان افتتاح و کلنگ زنی شد.

روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
(شنبه ۱ اردیبهشت ۱۳۹۷) ۱۳:۳۰
http://www.abfakhz.ir/u/12F
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید