شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
ّشرکت آب و فاضلاب استان خوزستان|دفتر تحریریه الکترونیک|دفتر تحریریه الکترونیک - جزئیات خبر
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان:

74 درصد از تاسیسات شبکه انتقال آب به برق اضطراری مجهز است

74 درصد از تاسیسات شبکه انتقال آب به برق اضطراری مجهز است

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان، عنوان کرد: دو میلیون و ۹۱۰ هزار نفر از خدمات حوزه آب و فاضلاب شرکت آب و فاضلاب خوزستان در ۱۸ شهر استان بهره‌مند هستند.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، صادق حقیقی پور در ائین کلنگ زنی همزمان طرح های  فاضلاب شرکت آب و فاضلاب خوزستان که در سالناجتماعات تالار شهید مطهری این شهر برگزار شد با اشاره به تامین آب آشامیدنی از منابع سطحی در خوزستان کاهش باران و خشک‌سالی اخیر  برای استان خوزستان مشکلاتی را فراهم ایجاد و بسیاری از شهرهایمان را با تنش آبی روبرو میکند که امیدواریم مردم فهیم خوزستان با اعمال روشهای مدیریت مصرف در کاهش مصرف این مایع حیاتی ما را همراهی کنند.

وی گفت: ۵ تصفیه‌خانه بزرگ فاضلاب با پیشرفت ۶۰ درصدی در استان خوزستان در حال احداث است‌ و پنج تصفیه‌خانه دیگر نیز در شهرهای استان از جمله اندیمشک احداث می‌شود.

وی با اشاره به هدررفت ۳۸ درصدی شبکه توزیع آب استان خوزستان اظهار کرد: بنا داریم با اجرای ۳۰۰ کیلومتری اصلاح شبکه توزیع آب هدررفت آب را کاهش دهیم.

حقیقی پور با بیان اینکه با اعتبار ۵۰ میلیارد تومان ۵۰ کیلومتر از شبکه آب اندیمشک اصلاح می‌شود، تصریح کرد: ۶۰ کیلومتر از شبکه انتقال آب و ۲۴ ایستگاه پمپاژ در استان خوزستان بهسازی می‌شود.

رئیس هیئت مدیره شرکت آبفا استان، گفت: کمتر از ۳ هزار کیلومتر در ۱۸ شهر استان خوزستان شبکه فاضلاب احداث شده و ۵ هزار کیلومتر دیگر برای تکمیل طرح در شهرهای دارای شبکه فاضلاب باید ایجاد شود.

حقیقی پور تصریح کرد: هم اکنون حدود ۷۴ درصد از تاسیسات آب و ایستگاه‌های پمپاژ به برق اضطراری و ژنراتور مجهز هستند و برای پایداری انتقال آب به منازل در آینده نزدیک ۱۰۰ درصد تاسیسات شبکه را به برق اضطراری مجهز خواهیم کرد.

روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
(یکشنبه ۲ اردیبهشت ۱۳۹۷) ۱۱:۵۷
http://www.abfakhz.ir/u/13H
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید