جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
ّشرکت آب و فاضلاب استان خوزستان|دفتر تحریریه الکترونیک|دفتر تحریریه الکترونیک - جزئیات خبر

اجرای طرح آبرسانی شهر شرافت شوشتر آغاز شد

اجرای طرح آبرسانی شهر شرافت شوشتر آغاز شد

مدیر عامل شرکت آبفا خوزستان گفت: عملیات اجرایی تکمیل مخزن سه هزار و ٥٠٠ متر مکعبی، احداث ایستگاه پمپاژ، ساختمان نگهبانی، محوطه سازی، ساختمان کلرزنی و تهیه و نصب تجهیزات برقی در تاسیسات آب شرافت شهرستان شوشتر آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، با حضور نماینده مردم شوشتر در مجلس شورای اسلامی ، فرماندارشوشتر، معاون فنی و توسعه شرکت آبفا استان و مجری طرح آبرسانی شرافت ، کلنگ آبرسانی به شهر شرافت شوشتر به زمین زده شد.

صادق حقیقی اعتبار این طرح را بالغ بر 25 میلیارد ریال از محل اعتبارات عمرانی عنوان کرد و اذعان داشت: این طرح در مدت  ١٠ ماه به بهره برداری می رسد.

وی تامین و ذخیره سازی آب شرب سالم و بهداشتی، جلوگیری از افت فشار شبکه و افزایش ظرفیت آبرسانی شهر شرافت از اهداف اجرایی این پروژه دانست.

رئیس هیئت مدیره آبفا استان،  به دیگر پروژه اصلاح شبکه در شهر شرافت اشاره کرد و گفت: عملیات اجرایی پروژه اصلاح بخشی از شبکه توزیع آب شرب و انشعابات خانگی شهر شرافت نیز اغاز شده است.

حقیقی پور با اشاره به اهداف پروژه اصلاح و بازسازی شبکه و تاسیسات آب شهر شرافت گفت: یکی از مهمترین اهداف اجرایی این پروژه کاهش میزان پرت و هدر رفت آب ناشی از میزان و طول شبکه فرسوده و کاهش شکستگی های متعدد در بخش هایی از شبکه که به دلایل مختلف از جمله فرسودگی بوده اجرایی شده است.

وی به اجرایی شدن این پروژه در ٦ ماه اشاره کرد و گفت: پروژه اصلاح و بازسازی شبکه و تاسیسات آب شهر شرافت در مدت زمان ٦ ماه و از محل اعتبارات عمرانی با اعتبار بیش از ١١ میلیارد ریال اجرایی می شود.

حقیقی پور خاطر نشان کرد: طول لوله گذاری پروژه اصلاح شبکه بیش از ٩ کیلومتر است و بعد از بهره برداری ٣٠٠ فقره انشعاب واگذار می شود.

روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
(دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۷) ۰۹:۵۴
http://www.abfakhz.ir/u/12J
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید