جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
ّشرکت آب و فاضلاب استان خوزستان|دفتر تحریریه الکترونیک|دفتر تحریریه الکترونیک - جزئیات خبر
اصلاح و توسعه شبکه در شهرک زراعی

بهره مندی بیش از 100 خانوار دزفولی از نعمت آب شرب سالم و بهداشتی

بهره مندی بیش از 100 خانوار دزفولی از نعمت آب شرب سالم و بهداشتی

با اعتباری بالغ بر 400 میلیون ریال شبکه توزیع آب دزفول توسعه یافت.

 

مدیر امور آبفا دزفول در گفتگو با روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان با اعلام این خبر افزود: با توجه به پیگیری دهیار شهرک زراعی شمس آباد و همچنین وقوع شکستگی های مکرر خط لوله در خیابان گلستان این منطقه ، مطالعات وضعیت خط انتقال آب شرب محل مورد نظر انجام و عملیات اصلاح و توسعه شبکه منطقه شهرک زراعی آغاز شد.

جمال الدین برفر با اشاره به اینکه این عملیات در 2 مرحله انجام شد ادامه داد: در مرحله اول اصلاح شبکه لوله 63 میلی متری پلیکا در خیابان گلستان بطول 350 متر با اجرای خط لوله پلی اتیلن 110 میلی متری و اتصال آن به خط آزبست 150 میلی متری توسط کلمپ انشعاب گیر همراه با نصب شیر فلکه نمره 100 اجرا گردید .

وی افزود: د رمرحله دوم خط انتقال آب خیابان های نور 1 و 2 و 3 که منشعب از خیابان گلستان بودند با لوله پلی اتیلن 90 میلمتری بطول 300 متر بعد از حفاری ترانشه اجرا ، و پس از نصب اتصالات پر کردن ترانشه انجام شد.

برفر اذعان داشت: در نهایت کوچه های منتهی به خیابان های نور 1 و 2 و 3 با لوله پلی اتیلن 63 میلی متری بطول 400 متر به خط مذکور متصل شد که با انجام این عملیات بیش از 100 خانوار از نعمت آب شرب بهداشتی بهره مند گردیدند .

 لازم بذکر است که انجام این عملیات هزینه ای بالغ بر 400/000/000ریال داشته است.

روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
(یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۷) ۱۱:۱۴
http://www.abfakhz.ir/u/152
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید