شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
ّشرکت آب و فاضلاب استان خوزستان|دفتر تحریریه الکترونیک|دفتر تحریریه الکترونیک - جزئیات خبر
نماینده ولی فقیه و امام جمعه آبادان:

روابط عمومی نقش مهمی در انعکاس شفاف نظرات مردم و ارتقاء فعالیت های هر سازمان دارد

روابط عمومی نقش مهمی در انعکاس شفاف نظرات مردم و ارتقاء فعالیت های هر سازمان دارد

نماینده ولی فقیه و امام جمعه آبادان طی سخنانی در مسئولان و کارشناسان روابط عمومی ادارات تابعه آبفا خوزستان، در آبادان با تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان و روز روابط عمومی، با اشاره به فعالیت های مجموعه روابط عمومی آبفا، به دست اندرکاران این حیطه خداقوت گفت و افزود: نیروهای روابط عمومی باید بهترین و کارآمدترین نیروهای هر مجموعه باشند، چرا که به عنوان سخنگوی مجموعه باید خدمات را منعکس کند.

حجت الاسلام ابراهیمی پور  بر لزوم اشراف بر خدمات و رخدادهای شرکت، دسته بندی و انتشار به موقع  کارهای انجام شده تاکید کرد و ادامه داد: این امر موجب می شود تا بتوانیم دفاع خوبی از مجموعه داشته باشیم.

وی با بیان اینکه امام خمینی(ره) نیز بر انعکاس خدمات به مردم تاکید داشتند، گفت: هم اکنون اقدامات بسیار خوبی در واحدهای زیرمجموعه آبفا در حال انجام است که باید در راستای اطلاع رسانی و تکریم ارباب رجوع، مردم را از آن ها آگاه کرد.

وی با بیان اینکه امروز حیطه کار روابط عمومی ها نسبت به گذشته تغییرات بسیاری داشته، گفت: تکنولوژی با سرعت گسترده خود، امروز در عرصه روابط عمومی و اطلاع رسانی نیز نفوذ کرده است.

حجت الاسلام ابراهیمی پور  با تاکید بر اینکه دغدغه روابط عمومی ها باید دغدغه مردم باشد، افزود: انعکاس یک سویه مسایل صنعت آب و فاضلاب  با پوشاندن درد مردم، بدون شک یک شکست بزرگ را به همراه می آورد.

وی روابط عمومی را چشم و گوش سازمان معرفی کرد و ادامه داد: این جایگاه را باید به کمک علوم جدید و تحولات، ارتقا بخشید.

حجت الاسلام ابراهیمی پور  همچنین بر اهمیت تسلط مدیران و کارشناسان روابط عمومی صنعت آبفا  بر خدمات ارائه شده این صنعت به مردم استان و نحوه اجرا و به ثمر رساندن  پروژه های بزرگ تاکید کرد.

امام جمعه آبادان فعالیت در روابط عمومی را حیطه ای حساس برشمرد و افزود: یقین دارم که مدیران روابط عمومی
می توانند
 علاوه بر انعکاس شفاف نظرات مردم به مدیران مجموعه برای ارتقاء کمی و کیفی فعالیت های خود کمک کنند. 

مدیرروابط عمومی استانداری خوزستان نیز در گردهمایی مدیران و کارشناسان روابط عمومی آبفا خوزستان که به مناسبت 27 اردیبهشت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی شرکت کرده بود، بر ضرورت پرورش اخبار در دنیای امروز، برای جذب مخاطب تاکید کرد و ادامه داد: لازم است مدیران و کارشناسان روابط عمومی خود را به عنوان یک مشاور امین و یک بازوی توانمند به روسای مجموعه معرفی کنند.

سعید رضوانی تاکید کرد: ایجاد حسن تفاهم متقابل لازم است مورد توجه دست اندرکاران روابط عمومی های تمامی سازمانها قرار گیرد.

مخاطب سنجی، برنامه ریزی برای آینده، بیان مطالب به زبان مردم، بستر سازی، برجسته سازی، فرهنگسازی، اعتمادسازی، پاسخگویی و اطلاع رسانی، دیگر نکات مورد تاکید روابط عمومی استانداری خوزستان در این گردهمایی بود.

مدیر اداره آبفا آبادان در این گردهمایی با تبریک این روز به فعالان مجموعه روابط عمومی اظهارداشت: روابط عمومی ها حلقه واسط میان مردم و دستگاههای اجرایی هستند و باید ضمن بیان دیدگاههای مخاطبان نسبت به اطلاع رسانی درست هم همت کنند.


خلیلی نیا تصریح کرد: روابط عمومی ها به عنوان مدافع سازمان خود لازم است با اطلاع رسانی درست، دستاوردها را منعکس کنند.

وی اختصاص 50 میلیارد تومان از اعتبارات آزاد و اختصاص 80 میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی برای اجرای پروژه های آب و فاضلاب در شهرهای آبادان، اروند و چوئبده را افقی روشن در بخش آب و فاضلاب آبادان عنوان و اتفاقات خوب را زمینه حل مشکلات آب و فاضلاب شهرستان آبادان را نوید داد.

مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی  شرکت آب و فاضلاب خوزستان  نیز ضمن تبریک روز روابط عمومی به تلاشگران این عرصه در صنعت آب و فاضلاب استان خوزستان با بیان اینکه روابط عمومی شرکت آبفا در مجموع استان ۳۱ نفر پرسنل دارد گفت: تاکید ما بر مردم محوری است و معتقدیم اعضای روابط عمومی ها پلی میان مردم و سازمان خود هستند که وظیفه دارند تا دغدغه و مشکلات مردم را در حوزه آب و فاضلاب به بخش های مختلف سازمان رسانده و در حل آنها بکوشند.

رسول صالحی با بیان اینکه پایه و اساس کار ما در روابط عمومی آبفا خوزستان باید مبتنی بر تکریم مردم، اطلاع رسانی مدبرانه و پاسخگویی شفاف باشد، افزود: روابط عمومی ها به عنوان زبان گویا و انعکاس دهنده مطالبات مردمی اساس کارشان پاسخگویی شفاف و صحیح به مشترکین است.

وی گرامیداشت روز روابط عمومی، گسترده شدن ارتباط میان روابط عمومی های آبفا استان، بهره گیری از تجربیات یکدیگر اهمیت کار در روابط عمومی آبفا با توجه به حجم طرحها و پروژه ها در قیاس با سایر استانها را از جمله اهداف برگزاری این همایش عنوان کرد.

صالحی  با تاکید بر مردم گرایی در روابط عمومی از مسئولان روابط عمومی خواست تا با صداقت در عمل ، شفافیت در پاسخگویی و پرهیز از بازیهای سیاسی برای حل مشکلات مردم گام بردارند.

صالحی از تمامی مدیران روابط عمومی در شهرهای تابعه استان خوزستان خواست تا با روحیه نقدپذیری و بکارگیری تمام توان در ارتباط با مجموعه روابط عمومی و مردم خلاقیت و ابتکار عمل داشته باشند.

 با رویی گشاده نسبت  تعامل سازنده ای با مسوولان ادارات، مردم و افراد سرشناس شهرستان خود داشته باشند.

وی با بیان اینکه سازمانی موفق است که بتواند افکار عمومی را همراه خود کند، افزود: روابط عمومی باید به تمامی ابعاد اجزای کار خود در ابعاد بیرونی و درونی خوب توجه کند.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان در این گردهمایی، بر اجرای طرح منطقه بندی، ارزیابی روابط عمومی ها با رویکرد اطلاع رسانی شفاف، تکریم ارباب رجوع و اجرای نظام پیشنهادات تاکید شد.

گفتنی است: در حاشیه گردهمایی مدیران و کارشناسان روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان ، به مناسبت روز جهانی ارتباطات مسئولان و کارشناسان روابط عمومی آبفا خوزستان ضمن بازدید از یادمان شهیدتندگویان یاد و خاطره امام و شهداء 8 سال دفاع مقدس را گرامی داشتند.

قابل ذکر است:  در این همایش از تلاش های ۳ نفر از برترین های حوزه روابط عمومی آبفا خوزستان  به لحاظ ترویج اصلاح الگوی مصرف و اطلاع رسانی دقیق و به موقع نیز  قدردانی شد.

روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
(شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷) ۱۴:۰۳
http://www.abfakhz.ir/u/13u
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید