شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
ّشرکت آب و فاضلاب استان خوزستان|دفتر تحریریه الکترونیک|دفتر تحریریه الکترونیک - جزئیات خبر
استاندار خوزستان با تاکید بر نقش آبفا خوزستان در خط مقدم توسعه ،

باید وضعیت آب و فاضلاب استان را به نقطه ای که شایسته مردم است برسانیم

باید وضعیت آب و فاضلاب استان را به نقطه ای که شایسته مردم است برسانیم

استاندار خوزستان در دیدار صمیمانه با مهندسین مشاور، پیمانکاران و مجریان طرحهای آب و فاضلاب ، شرکت آب و فاضلاب شهری خوزستان را خط مقدم توسعه ، عمران و پیشرفت استان معرفی کرد.

 

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، در اولین نشست با عوامل اجرایی طرح های عمرانی شرکت آبفا خوزستان در محل این شرکت با اعلام مطلب فوق افزود: با توجه به مشکلات مالی دولت در تامین اعتبار مورد نیاز طرحها، به عنوان نماینده دولت بر خود لازم میدانم از زحمات شما عزیزان در ایجاد زیرساختها در استان تقدیر و تشکر نمایم.

غلامرضا شریعتی در ادامه هدف از برگزاری و حضور در این نشست را اعلام حمایت استانداری خوزستان  از پروژه های شرکت آب و فاضلاب شهری خوزستان در سال جاری و همچنین آگاهی از مسایل و مشکلات اجرای پروژه های عمرانی این شرکت عنوان کرد.

وی با تاکید بر جایگاه پیمانکاران بر اجرای طرحهای عمرانی، حمایت و صیانت از پیمانکاران را یک وظیفه دانست و اذعان داشت: پیمانکاران سرمایه های یک استان هستند چرا که تقویت توان پیمانکار، ظرفیت ، توان فنی مهندسی و تفویض اختیار به استان را افزایش میدهد.

شریعتی ضمن اذعان به وجود مشکلات گسترده در زیرساختهای استان، ابراز امیدواری کرد: در راهی که در آن قرار داریم با جدیت پیش برویم  تا با کمک یکدیگر  به اهداف از پیش تعیین شده دست پیدا کنیم.

نماینده عالی دولت در استان بروز مشکلات کمی و کیفی در حوزه آب استان را نتیجه بخشی نگری و برداشت های بیش از اندازه در بخش کشاورزی و صنعت عنوان و خاطرنشان کرد: برای جبران غفلت صورت گرفته نیازمند کار اساسی بوده و باید با بسیج تمامی امکانات تلاش کنیم وضعیت آب و فاضلاب استان را به نقطه ای که شایسته مردم استان است برسانیم.

وی معضل آب و فاضلاب را یکی از دغدغه های اصلی دولت برشمرد و با بیان اینکه تلاشهای گسترده برای تامین مالی پروژه ها در حال انجام است، افزود: پروژ های بزرگی که توسط شرکت آبفا خوزستان در حال اجرا است شاخص بهره مندی مردم استان از خدمات آب و فاضلاب را به حد مطلوب خواهد رساند.

 

استاندار خوزستان احداث 5 تصفیه خانه فاضلاب را از محل اعتبار فاینانس در شهرهای مرزی را از جمله این طرحها عنوان خواستار تسریع در روند مقدمات اجرای 5 تصفیه خانه دیگر در شهرهای بهبهان، اندیمشک، بستان، ایذه و شوش شد.

 در ادامه این جلسه تعدادی از پیمانکاران به نملیندگی از سایر مهندسین مشاور، پیمانکاران و دیگر عوامل اجرایی به بیان مشکلات و موانع اجرایی در روند اجرای طرحهای عمرانی آب و فاضلاب در سطح استان پرداختند که استاندار خوزستان حمایت کامل از پروژه های شرکت آب و فاضلاب شهری خوزستان را از وظایف استانداری برشمرد و جهت تسهیل و رفع مشکلات اجرایی پروژه ها قول مساعدت و همکاری در استان و پیگیری سایر مشکلات در دولت داد.

گفتنی است : استاندار و معاون عمرانی استانداری در ابتدای حضور در شرکت آب و فاضلاب خوزستان  به مقام شامخ 39 شهید سقای صنعت آب و فاضلاب ادای احترام نموده و در ادامه از نمایشگاه تصاویر پروژه های اجرایی آب و فاضلاب در شهرهای استان بازدید کردند.

روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
(یکشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۷) ۱۲:۰۴
http://www.abfakhz.ir/u/13c
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید