جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
ّشرکت آب و فاضلاب استان خوزستان|دفتر تحریریه الکترونیک|دفتر تحریریه الکترونیک - جزئیات خبر
مدیر اداره آبفا آبادان خبر داد:

آب شرب آبادان به وضعیت نرمال رسید

آب شرب آبادان به وضعیت نرمال رسید

مدیر اداره آبفا آبادان گفت: در حال حاضر شوری آب آبادان 3900 میکروموس است که این شوری نسبت به میانگین سال‌های گذشته کمتر است.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، علیرضا خلیلی‌نیا ، در خصوص آخرین وضعیت شوری آب در آبادان، اظهار کرد: در حال حاضر شوری آب رودخانه بهمنشیر 12 هزار میکروموس است و شوری آبی که وارد شبکه می‌شود به 3 هزار و 900 میکروموس رسیده است که این شوری نسبت به میانگین سال‌های گذشته کمتر نیز شده است. در گذشته در همین ماه شوری آب به بیش از چهار یا پنج هزار میکروموس ‌رسید.

وی افزود: بنا بر قولی که سازمان آب و برق به ما داده است آب طرح غدیر 15 تیرماه وارد مدار می‌شود. ای سی آب غدیر در طول سال بین 1500 تا 2300 میکروموس است. امروز نیز میزان ای سی غدیر 1800 میکروموس است.

مدیر اداره آبفا آبادان گفت: وضعیت ما در حال حاضر نرمال است البته در روستاها هنوز تانکرهایی برای توزیع آب وجود دارند. هنوز تانکرها را به صورت آماده باش نگه داشته‌ایم و تا زمان افتتاح طرح غدیر این تانکرها در اختیار ما خواهند بود. البته با توجه به کاهش نیاز مردم به آب، میزان توزیع ما نسبت به روزهای گذشته کاهش پیدا کرده است. 
خلیلی‌نیا تصریح کرد: تا ماه گذشته آب آبادان 50 درصد از طریق رودخانه بهمنشیر و 50 درصد از طریق آب غدیر تامین می‌شد در حال حاضر 80 درصد آب از طریق آب غدیر و 20 درصد از طریق بهمنشیر تامین می‌شود و با افتتاح طرح غدیر 100 درصد آب از طریق آب غدیر تامین می‌شود.

روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
(سه شنبه ۱۲ تیر ۱۳۹۷) ۱۲:۰۷
http://www.abfakhz.ir/u/14E
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید