جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
ّشرکت آب و فاضلاب استان خوزستان|دفتر تحریریه الکترونیک|دفتر تحریریه الکترونیک - جزئیات خبر
سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان دزفول :

تخصیص اعتبارات به طرح های آب و فاضلاب شهر دزفول بی سابقه بوده است

تخصیص اعتبارات به طرح های آب و فاضلاب شهر دزفول بی سابقه بوده است

سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان دزفول در مراسم کلنگ زنی و افتتاح طرح های آب و فاضلاب این شهرستان با اشاره به تحرک محسوس طرح های آب و فاضلاب در شهر دزفول گفت: تخصیص اعتبارات به طرح های آب و فاضلاب شهر دزفول بی سابقه بوده است.

 

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب شهری استان خوزستان، امیر عیسی زاده اظهار داشت : با حضور مدیرعامل آبفا خوزستان در این سمت تحرک خوبی در تخصیص اعتبارات و اجرای طرح های آب و فاضلاب به شهرستان دزفول شاهد هستیم.

وی خاطر نشان کرد : کار بزرگی توسط آبفا خوزستان در حال انجام است به این دلیل که سایر طرح های آبرسانی و عمران شهری دچار مشکلات عدیده ای هستند.

عیسی زاده با بیان اینکه اجرای طرح های در دست اقدام طی سالیان اخیر به نوعی جبران محدودیت های 30 سال گذشته است، تصریح نمود : آینده بسیار روشنی را برای دزفول متصور بوده و ان شاءالله اتفاقات بهتری را در حوزه آب و فاضلاب  شاهد خواهیم بود.

جمال الدین برفر، مدیر آب و فاضلاب منطقه دزفول نیز اجرای طرح های آب و فاضلاب در این شهر را حاصل پیگیری و تلاش 4_5 سال اخیر عنوان کرد و گفت : هدف از اجرای این طرح ها به نوعی جلوگیری از بروز مشکلات در حوزه آب و فاضلاب شهری دزفول است.

وی در ادامه ضمن تشکر و سپاسگزاری از همکاری نماینده مجلس و سایر مسوولین شهری و پیگیریهای مدیرعامل آبفا خوزستان خواستار استمرار حمایتهای مسوولین در اجرا و تکمیل پروژه های آب و فاضلاب در این شهرستان شد.

روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
(شنبه ۲۳ تیر ۱۳۹۷) ۱۰:۲۰
http://www.abfakhz.ir/u/13f
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید