جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
ّشرکت آب و فاضلاب استان خوزستان|دفتر تحریریه الکترونیک|دفتر تحریریه الکترونیک - جزئیات خبر
مدیر اداره آبفا آبادان:

مردم به شایعات فضای مجازی توجه نکنند

مردم به شایعات فضای مجازی توجه نکنند

مدیر اداره آبفای آبادان از شهروندان خواست تا به شایعاتی که برای تشویش اذهان عمومی در فضای مجازی منتشر می‌شود، توجه نکنند.

 

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، علیرضا خلیلی‌نیا مطالب منتشر شده در فضای مجازی را فاقد نظریات کارشناسی دانست و تاکید کرد:  این نظریات فردی است و از هر گونه وجاهت خارج و از اساس کذب است.

وی ادامه داد: پمپ بهمنشیر هیچ ارتباطی با سرطان و سایر داستان‌سرایی‌ها ندارد و در حال حاضر آب تمامی روستاها از بهمنشیر تأمین می‌شود.

مدیر اداره آبفا آبادان تصریح کرد: متولی سلامت آب اداره بهداشت است و در صورت وجود هر گونه مشکل، قطعا این اداره اطلاع‌رسانی لازم را انجام خواهد داد.

وی یادآور شد: این‌گونه پیام‌هایی که در فضای مجازی دست به دست می‌شود تنها توسط افرادسودجو برای تشویش اذهان عمومی و بر هم زدن آرامش شهروندان منتشر می‌شود و پلیس فتا نیز در این رابطه وارد عمل شده و در حال برخورد با متخلفان است.

خلیلی‌نیا خاطرنشان کرد: زحمات زیادی کشیده شد تا در بحران خشکسالی که کشور دچار آن شده، آب شهرهای آبادان و خرمشهر به حالت عادی بازگردد و منصفانه نیست فضای جامعه را با این‌گونه پیام‌هایی که باعث نا امیدی مردم می‌شود مسموم کرد.

گفتنی است: در چند روز گذشته شایعه‌ای در فضای مجازی دست به دست  شد که در آن از فعالیت مجدد پمپ‌های بهمنشیر، برداشت مجدد آب از این رودخانه و جریان یافتن  آن در سیستم انشعاب مشترکان شهرستان آبادان خبر می‌‌داد.

در ادامه این شایعه آمده بود که برای تقویت فشار آب شرق شهر اهواز و شهرستان کارون سهم آب آبادان از طرح آبرسانی غدیر را کاهش داده است و نگارنده آب بهمنشیر را  آلوده به انواع فاضلاب‌های خانگی، بیمارستانی، صنعتی و کشاورزی  برای شرب و شستشو و آن را سرطان‌زا دانسته است و آبفای آبادان را متهم به استفاده از کلر کرده است.

روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
(چهارشنبه ۱۰ اَمرداد ۱۳۹۷) ۱۱:۳۶
http://www.abfakhz.ir/u/12K
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید