جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
ّشرکت آب و فاضلاب استان خوزستان|دفتر تحریریه الکترونیک|دفتر تحریریه الکترونیک - جزئیات خبر
در بازدید رئیس شورای اسلامی چوئبده از طرحهای آبرسانی عنوان شد

تحول بزرگی در طرح های آبرسانی شهر چوئبده در حال انجام است

تحول بزرگی در طرح های آبرسانی شهر چوئبده در حال انجام است

مدیر منطقه آبادان گفت: با تکمیل و بهره برداری از طرحهای آبرسانی در حال اجرا توسط اداره آبفا آبادان در شهر چوئبده تحول بزرگی در این زمینه صورت می گیرد.

 

به گزارش روابط عمومی آبفا آبادان ، علیرضا خلیلی نیا در حاشیه بازدید رئیس شورای اسلامی شهر چوئبده از طرحهای آبرسانی این شهر در گفتگو با روابط عمومی آب و فاضلاب خوزستان افزود : طی شش سال اخیر که شهر چوئبده تحویل اداره آبفا شهری آبادان گردیده است شاهد بهره برداری و اجرای طرح های خوبی در زمینه آب بودیم اما متاسفانه فرسودگی شبکه توزیع، موجب شکستگی های فراوان در شبکه آب این شهر و به طبع آن قطع مکرر آب می گردد.

وی اظهار امیدواری کرد: با تکمیل شبکه جدید آب شهر چوئبده که با اعتبار بالغ بر 20 میلیارد ریال در حال اجراست و همچنین با احداث ایستگاه پمپاژ و تصفیه خانه اضطراری در محل تاسیسات این شهر با اعتبار 30 میلیارد ریال شاهد پایداری آبرسانی به مناطق این شهر مرزی باشیم.

·         ممنوعیت استفاده از آب شرب جهت کشاورزی

مدیر اداره آبفا آبادان در ادامه از ممنوعیت استفاده از آب شرب برای مصارف کشاورزی خبر داد و از مشترکین درخواست کرد با توجه به گرمای هوا و افزایش مصرف آب ، وجود انشعابات غیرمجاز و شکستگی های بیش از حد در سطح شهر، شهروندان از آب شرب جهت آبیاری و کشاورزی استفاده نکنند تا مشکلی برای تامین آب شرب به خصوص در ایام پیش رو به وجود نیاید.

·         مشترکین غیرمجاز کنتور بگیرند

خلیلی نیا گفت: وجود مشترکین غیرمجاز در سطح شهر مشکلات بسیاری را برای اداره آبفا در پی داشته است لذا از همشهریان تقاضا می‌کنیم با مراجعه به این اداره نسبت به مجاز نمودن انشعاب خود اقدام نموده و کنتور دریافت کنند.

وی این اطمینان را داد که نهایت همکاری با دارندگان انشعابات غیرمجازی که جهت مجاز نمودن انشعاب خود اقدام کنند ،  صورت می پذیرد.

روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
(شنبه ۲۰ اَمرداد ۱۳۹۷) ۱۱:۳۵
http://www.abfakhz.ir/u/15D
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید