پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
ّشرکت آب و فاضلاب استان خوزستان|دفتر تحریریه الکترونیک|دفتر تحریریه الکترونیک - جزئیات خبر

قرارگاه اربعین شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور راه‌اندازی شد

قرارگاه اربعین شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور راه‌اندازی شد

مدیر روابط عمومی قرارگاه اربعین شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در راستای ارائه خدمات به زائران حسینی در سال ۹۷ اقدام به تشکیل قرارگاه اربعین حسینی در حوزه خوزستان، ایلام و کرمانشاه کرده است.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، رسول صالحی در جمع خبرنگاران  درباره راه اندازی قرارگاه حسینی اظهار داشت: شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در راستای ارائه خدمات به زوار حسینی در سال 97 اقدام به تشکیل قرارگاه اربعین حسینی در حوزه خوزستان، ایلام و کرمانشاه کرده است.

وی افزود: این قرارگاه در بخش‌های توزیع آب، کنترل کیفیت و پشتیبانی خدمات آب و فاضلاب به منظور ارائه خدمات به زوار اربعین حسینی فعال شده است.

مدیر روابط عمومی قرارگاه اربعین شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور بیان کرد: یکی از فعالیت‌های این قرارگاه در استان خوزستان فعالیت‌های اطلاع رسانی و فرهنگی است که با رویکرد ترویج فرهنگ الگوی مصرف و رعایت نکات بهداشتی در مصرف آب تدوین شده است.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در پایانه‌های مرزی خوزستان تصریح کرد: در دو مرز شلمچه و چذابه که مسیر تردد زائران حسینی است؛ با همکاری و هماهنگی کامل شرکت‌های آبفا خوزستان، آب اهواز و آبفا روستایی و جذب کمک‌های سایر شرکت‌های تابعه آبفا کشور در حال حاضر توزیع آب، دفع فاضلاب و نصب بنرهای اطلاع رسانی و فرهنگی در حال انجام است.

صالحی عنوان کرد: ارائه تمام خدمات و تجهیزات که در دستور کار شرکت‌های تابعه آب و فاضلاب کشور بوده فقط در قالب عملکرد قرارگاه اربعین شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور اطلاع رسانی می‌شود.

گفتنی است:  این قرارگاه در استان‌های خوزستان، کرمانشاه و ایلام فعال شده است. ریاست قرارگاه اربعین در استان خوزستان بر عهده درویشعلی کریمی مدیر عامل آبفا روستایی خوزستان و قائم مقام محبی معاونت شرکت آبفا شهری استان خوزستان است.

(چهارشنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۷) ۱۳:۱۰
http://www.abfakhz.ir/u/15X
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید