چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
ّشرکت آب و فاضلاب استان خوزستان|دفتر تحریریه الکترونیک|دفتر تحریریه الکترونیک - جزئیات خبر

پیشگیری از هدر رفت ۱۳ هزار لیتر آب در خطوط انتقال آب حیات

پیشگیری از هدر رفت ۱۳ هزار لیتر آب در خطوط انتقال آب حیات



مدیر اداره آب حیات گفت: در راستای خدمات رسانی به همشهریان ، پرسنل آب حیات در پایش خطوط انتقال، اقدام به رفع چند مورد نشتی در خط انتقال مقطع شوشتر به اهواز کردند.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، هیهاوند در این باره گفت: با توجه به رسالت این امور، با هدف ارائه خدمات مطلوب به مشترکین محترم و هچنین توجه به اهمیت مجموعه آب حیات در آبرسانی به برخی از شهرها و روستاهای خوزستان ؛ رفع نشتی ها بر اساس درجه اهمیت در دستور کار قرار گرفت .

وی اضافه کرد : در مرحله نخست اصلاح نشتی خط ۴ اینچ گالوانیزه مربوط به روستای عرب حسن در مسیر شوشتر به اهواز با برش بخشهای پوسیده و نصب درپوش انجام شد و اکیپ بهره بردای بصورت همزمان نشتی خط فارسیت ۶۰۰ میلیمتری حدفاصل سایت A تا تاسیسات مرکزی آب حیات را با اعزام تجهیزات مورد نیاز با موفقیت انجام داد تا در مجموع از حدود ۷۰۰۰ لیتر هدر رفت آب در شبانه روز جلوگیری نماید .

مدیر اداره آب حیات در ادامه اذعان داشت : قصد ما از انجام پایش و رفع نشتی و شکستگی های خط، ارائه خدمات مطلوبتر به مشترکین است و سعی داریم ضمن اجرای مصوبات کمیته وصول ؛ با ارائه خدمات مستمر ؛ دستور العمل های شرکت آبفا خوزستان را به بهترین نحو اجراء نماییم .

وی در ادامه ضمن اشاره به قابلیت ها و توانمندی های مجموعه تحت امر خود و تشکر از تلاش شبانه روزی کارکنان آب حیات از رفع دو مورد نشتی دیگر بر روی خط ۱۰۰۰ میلیمتر حد فاصل شوشتر به اهواز در کیلومتر ۱۰ جنب دامداری و کیلومتر ۳۶ جنب مخزن ضربه گیر خبر داد که حاصل آن پیشگیری از هدر رفت ۶ متر مکعب آب در شبانه روز بود .

وی درپایان اظهار داشت رفع نشتی ها ؛ شناسایی و جمع آوری انشعابات غیر مجاز معمولأ جزء برنامه های روزانه اکیپ های بهره برداری است و سعی میکنیم با پایداری خدمات رسانی وظیفه سقایی خود را به بهترین نحو اجرا کنیم .

تنظیم:راشین نجارپور
روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
(شنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۹) ۰۷:۰۴
http://www.abfakhz.ir/u/1hw
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید