جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
ّشرکت آب و فاضلاب استان خوزستان|دفتر تحریریه الکترونیک|دفتر تحریریه الکترونیک - جزئیات خبر
گامی مثبت در راستای خدمات رسانی به وقفه به روستاییان محترم

آبرسانی به 2750 خانوار ساکن در ۱۱ روستای سوسنگرد با احداث آبگیر جدید

آبرسانی به 2750 خانوار ساکن در ۱۱ روستای سوسنگرد با احداث آبگیر جدید

 

 تاسیسات آبگیر جدید در روستای صگور فریح محمد سوسنگرد احداث شد

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، مدیر منطقه آبفا دشت آزادگان با اعلام این مطلب گفت:  با توجه به افت فشار آب ایجاد شده در روستاهای تحت پوشش تاسیسات شهدای جهاد واقع در مسیر الله اکبر سوسنگرد، عملیات احداث تاسیسات آبگیر جدید در همان روستا آغاز شد.

محمد ناصر افزود: همچنین همزمان با شروع این عملیات ، نیروهای زحمتکش واحد بهره برداری آبفا سوسنگرد جهت تسریع در عملیات آبرسانی و تامین آب شرب آن مناطق، بصورت جهادی و بسیجی وار، اقدام به احداث و ایجاد تاسیسات آبگیری موقت در همان نقطه جهت تامین آب شرب ساکنین روستاها نمودند.

ناصر اذعان داشت: این آبگیرها در تاسیسات سیدالشهدا و شهدای جهاد با ظرفیت تامین ۱۱ هزار متر مکعب آب در شبانه روز برای ۱۱ روستای اطراف احداث شده و  آبرسانی به 11 هزار نفر در قالب 2750 خانوار ساکن در 11 روستا را برعهده دارد.

وی تصریح کرد: در طی این عملیات،شوراها و دهیاران روستاها، بسیجیان همیشه حاضر در صحنه و مردم غیور روستا،بیش از پیش با حضور و همراهی نیروهای آبفا سبب تسریع در روند آبرسانی به روستا و پایداری آب شرب شدند.

مدیر آبفا منطقه دشت آزادگان گفت: عملیات احداث تاسیسات آبگیری موقت که به طور مستمر و شبانه روزی ادامه داشت ، در مدت ۲۴ ساعت انجام و آب وارد مدار بهره برداری شد.

 

تنظیم:راشین نجارپور

روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
(دوشنبه ۴ اَمرداد ۱۴۰۰) ۱۲:۱۹
http://www.abfakhz.ir/u/1k6
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید