جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
ّشرکت آب و فاضلاب استان خوزستان|دفتر تحریریه الکترونیک|دفتر تحریریه الکترونیک - جزئیات خبر
مدیر عامل شرکت مهندسی آبفا کشور :

کارگروه ویژه ای برای تعیین اولویت ها و اجرای طرح های مهم آبفا در استان تشکیل شد

کارگروه ویژه ای برای تعیین اولویت ها و اجرای طرح های مهم آبفا در استان تشکیل شد

 
مدیر عامل شرمت مهندسی آبفا کشور گفت: با توجه به بیانات اخیر مقام معظم رهبری کارگروه ویژه ای برای تعیین اولویت ها و اجرای طرح های مهم آب و فاضلاب در استان تشکیل می شود.
 
 به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، با حضور مهندس جانباز مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان جلسه ای برای بررسی مشکلات آب و فاضلاب در خوزستان برگزار شد.
 
حمید رضا جانباز در جلسه با معاونین و مدیران آبفا خهوزستان اظهار داشت: با توجه به بیانات اخیر مقام معظم رهبری کارگروه ویژه ای برای تعیین اولویت ها و اجرای طرح های مهم آب و فاضلاب در استان تشکیل می شود.
 
وی با اشاره به اهمیت  اطلاع رسانی شفاف از اقدامات آبفا افزود: در کنار حجم مشکلات ناشی از تنش آبی و بحران های دیگر در استان خوزستان می بایست خدمات و تلاش های صورت گرفته و در حال انجام پرسنل آبفا خوزستان نیز با نگاه منصفانه دیده شود و در عین حال خواست و مطالبات مردم نیز با تلاش جهادی پاسخ داده شود.
 
رئیس هیئت مدیره شرکت آب و فاضلاب کشور بر کاهش بحران های ناشی از کمبود آب و کاهش کیفی آن در خصوص افزایش شوری آب در شرایط پر تنش افزود: توسعه تاسیسات آب شرین کن در شهرهای جنوبی استان خوزستان باید در اولویت شرکت آبفا خوزستان قرار گیرد.
 
جانباز توانمندی فنی و مهندسی و دانش تخصصی مجموعه آبفا خوزستان را بسیار بالا دانست و گفت: با حفظ و ارتقاء انسجام سازمانی و افزایش بهره وری در اجرای طرح ها می توان مشکلات صنعت آب و فاضلاب خوزستان را با تکیه بر توان و دانش پرسنل آبفا استان به حداقل رساند و رضایتمندی مردم را افزایش داد.
 
گفتنی است در این جلسه که با حضور معاونین و مدیران آبفا استان برگزار شد، کرمی نژاد مدیر عامل آبفا خوزستان ضمن ارائه گزارش کوتاهی از اقدامات آبفا برای مدیریت تنش آبی استان در خصوص مسائل پرسنلی و سازمانی آبفا خوزستان نیز مسائلی را بیان کرد.

 

تنظیم: بهنام پریچه
روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
(دوشنبه ۴ اَمرداد ۱۴۰۰) ۱۲:۴۹
http://www.abfakhz.ir/u/1k4
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید