جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
ّشرکت آب و فاضلاب استان خوزستان|دفتر تحریریه الکترونیک|دفتر تحریریه الکترونیک - جزئیات خبر
مدیرعامل آبفا خوزستان توضیح داد

آخرین وضعیت ساماندهی شبکه فاضلاب اهواز، قبل از بارندگی‌ها

آخرین وضعیت ساماندهی شبکه فاضلاب اهواز، قبل از بارندگی‌ها


خوزستان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: کار اصلاح نقاط انسدادی فاضلاب اهواز که دچار بالازدگی می شود به روز شده و هر نقطه ای که مشکل پیدا می کند در همان روز نسبت به حل آن اقدام می شود.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، محمدرضا کرمی‌نژاد اظهار کرد: همه نقاط ریزشی و مشکل‌دار خطوط فاضلاب شهر اهواز شناسایی شده است که اگر این نقاط اصلاح شوند، دیگر چنین نقاطی در شبکه فاضلاب اهواز نخواهیم داشت.

وی افزود: مجموع نقاط ریزشی شناسایی شده در شبکه فاضلاب اهواز حدود ۲۹ کیلومتر است که از این میزان ۸ کیلومتر توسط پیمانکار در دست اصلاح است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: قرار است ۲۱ کیلومتر باقیمانده در قالب ۱۰ قرارداد ترک تشریفاتی ۳ میلیارد تومانی برای اصلاح به پیمانکاران واگذار شود. اگر این نقاط اصلاح شوند یکبار برای همیشه نقاط ریزشی در شبکه فاضلاب اهواز نخواهیم داشت.

کرمی نژاد عنوان کرد: طول همه خطوط مشکل‌دار، ریزشی‌ و طرح های ضربتی ۱۳۴ کیلومتر است که تاکنون ۸۸ کیلومتر از این میزان انجام و ۲۵ کیلومتر از آن در دست پیمانکار است.

وی افزود: در برنامه است در دی ماه یا پایان بهمن ماه، کار اصلاح همه این نقاط را به اتمام برسانیم تا شاهد مشکل دفع فاضلاب در نقاط بحرانی اهواز نباشیم. اگر مشکل این نقاط حل شود، مساله شبکه عبوری فاضلاب حل خواهد شد.

کرمی نژاد در خصوص نقاط انسداد فاضلاب در شهر اهواز گفت: نقاطی در سطح شهر وجود دارد که فاضلاب در آن محل دچار بالازدگی می شود. تا حدود چند هفته گذشته، این نقاط حدود ۲۴۰۰ نقطه در شهر اهواز بود که اصلاح شده اند.

وی ادامه داد: با توجه به اقدامات انجام شده، کار اصلاح نقاط انسدادی فاضلاب اهواز که دچار بالازدگی می شود به روز شده و هر نقطه ای که مشکل پیدا می کند در همان روز نسبت به حل آن اقدام می شود.
روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
(چهارشنبه ۷ مهر ۱۴۰۰) ۰۷:۲۰
http://www.abfakhz.ir/u/1lJ
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید