جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
ّشرکت آب و فاضلاب استان خوزستان|دفتر تحریریه الکترونیک|دفتر تحریریه الکترونیک - جزئیات خبر
مدیرعامل آبفا خوزستان در فرمانداری آبادان اعلام کرد:

تدوین برنامه اولویت بندی شده برای حل مشکلات آب و فاضلاب آبادان و خرمشهر

تدوین برنامه اولویت بندی شده برای حل مشکلات آب و فاضلاب آبادان و خرمشهر

مدیرعامل آبفا خوزستان گفت: از تمام امکانات موجود خود برای رسیدگی به مسایل آب و فاضلاب آبادان استفاده خواهد کرد .

مدیرعامل آبفا خوزستان در فرمانداری آبادان اعلام کرد:
تدوین برنامه اولویت بندی شده برای حل مشکلات آب و فاضلاب آبادان و خرمشهر
مدیرعامل آبفا خوزستان گفت: از تمام امکانات موجود خود برای رسیدگی به مسایل آب و فاضلاب آبادان استفاده خواهد کرد .
به گزارش روابط عمومی شرکت آبفا خوزستان صادق حقیقی پور تجهیز تاسیسات آبرسانی شهرهای اروندکنار و چوئبده را به 4 دستگاه پمپ جدید, بازسازی فیلتر های تصفیه خانه طرح جامع ثامن الائمه، آغاز طرح اجرای خط اتصال تصفیه خانه طرح جامع به تلمبه خانه جمشیدآباد را از نمونه اقدامات چند روز اخیر ابفا خوزستان در راستای خدمت رسانی به مردم آبادان برشمرد.
وی با بیان اینکه تلاش می کنیم مشکل کمیت آب در شبکه توزیع آب شهری آبادان را با توجه به وجود منابع آبی حل کنیم تصریح کرد: با توجه به افزایش ظرفیت آبرسانی طرح غدیر ، آبفا خوزستان آماده است تا در هر نقطه از شهر آبادان مشکل کمبود آب وجود داشته باشد ، نسبت به حل آن اقدام کند.
حقیقی پور همچنین ضمن تشریح مشکلات اجرای طرح های فاضلاب از قبیل هزینه های بالا و جنس زمین اظهار نمود: در شهرهایی همچون آبادان و خرمشهر برخی دیگر از شهرها که بخشی از قسمت های طرح های اوراق مشارکت قابل بهره برداری است، ان مقدار از طرح را وارد مدار بهره برداری کنیم.
مدیرعامل آبفا خوزستان با تأکید بر استفاده از توانمندی داخلی اداره آبفا آبادان برای حل مشکلات شهر اروندکنار همچون توسعه و اصلاح شبکه توزیع آب گفت: پرسنل تلاشگر آبفا آبادان حل مشکل اروندکنار و چوئبده را بر عهده خواهند گرفت.
حقیق پور در ادامه با اشاره به ضرورت های احداث تأسیسات آب شیرین کن در اروندکنار گفت: برای افزایش کیفیت آب شبکه توزیع نیازمند این تأسیسات هستیم لذا امیدواریم تا با کمک مسئولان محلی و استانی بتوانیم به این مهم دست یابیم.
مدیرعامل آبفا استان با تقدیر از تلاش های استاندار استانمان برای پیگیری مصوبه اخیر دولت جهت تأمین منابع مالی طرح های اب و فاضلاب گفت: در قالب تأمین این اعتبارات ، تصمیمات مهمی برای ایجاد شتاب و تحول در زمینه اصلاح تأسیس و یا تکمیل شبکه های آب و فاضلاب آبادان و خرمشهر گرفته شده که در این خصوص برنامه اولویت بندی شده برای این مشکلات تدوین و آماده شده است.
رییس هیئت مدیره آبفا خوزستان در پایان ضمن ابراز امیدواری برای ارتقاء خدمات رسانی به شهروندان ابادانی و خرمشهری با تدکید بر توان و تلاش پرسنل آبفا استان از مسئولان شهرستان خصوصاً فرماندار و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی درخواست نمود تا با همکاری خود و استفاده از ظرفیت های قانونی آبفا استان را در جهت دستیابی به این هدف مهم یاری کند.
در این جلسه همچنین فرماندار و نمایندگان مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی ضمن تشریح برخی مسایل مربوط به آب و فاضلاب آبادان حل مشکلات و رسیدگی به این موارد را از مطالبات جدی مردم برشمردند و با تأکید بر همفکری تبادل نظر و همکاری برای پیگری و پاسخگویی موثر به مطالبات شهروندان حل جدی و سریع مشکلات آب و فاضلاب را خواستار شدند.
روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
(پنج شنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۶) ۱۲:۲۸
http://www.abfakhz.ir/u/12N
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید