جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
ّشرکت آب و فاضلاب استان خوزستان|دفتر تحریریه الکترونیک|دفتر تحریریه الکترونیک - جزئیات خبر

آبرسانی به نیروگاه 910 مگاواتی شهرآبادان

آبرسانی به نیروگاه 910 مگاواتی شهرآبادان

بمنظور تامین آب مورد نیاز نیروگاه 910 مگاواتی توسعه برق آبادان عملیات اجرای لوله گذاری با عبور از خطوط نفت و گاز و فیبر نوری توسط اداره آب حیات انجام شد.

 

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان، محمد مهدی زاده سرپرست اداره آب حیات اظهار نمود : بدنبال در خواست آبرسانی به نیروگاه 910 مگاواتی توسعه برق آبادان، پس از پیگیری استعلامات در خصوص موانع و خطوط عبوری نفت و گاز و فیبر نوری عملیات لوله رانی از زیر جاده اصلی محور اهواز آبادان با اجرای کیسینگ و لوله 250 میلیمتر فلزی عبور داده شد .

وی اجرای این عملیات را از حیث منطقه و شاخص های اجرایی در نوع خود کم نظیر خواند و افزود : در این عملیات 720 متر لوله پلی اتیلن به قطر 160 میلیمتر با عبور از محل تلاقی خطوط نفت، گاز و بنزین با رعایت کامل موارد ایمنی و مهندسی و پس از خاکبرداری و خاکریزی و نصب اسلپ های بتنی با نظارت مشاور کار فرما اجرا گردید.

حمید رضا خلجی مدیر پروژه آبرسانی به نیروگاه توسعه برق آبادان نیز در این باره گفت : در این پروژه جهت حفظ شیر آلات، شیر های تخلیه هوا ، شیر قطع و وصل و کنتور، دو عدد حوضچه با ابعاد 160*120*120 احداث گردید.

خلجی خاطر نشان کرد : در این عملیات که 20 روز بطول انجامید آبرسانی به نیروگاه 910 مگاواتی برق آبادان که برق مورد نیاز شهرستانهای اهواز ، آبادان ، خرمشهر و ماهشهر را تامین خواهد کرد از طریق  یک خط پلی اتیلن با ظرفیت 2000 متر مکعب در شبانه روز محقق گردید.

روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
(یکشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۶) ۱۱:۲۷
http://www.abfakhz.ir/u/14O
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید