جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
ّشرکت آب و فاضلاب استان خوزستان|دفتر تحریریه الکترونیک|دفتر تحریریه الکترونیک - جزئیات خبر
تشریح آخرین وضعیت آب شرب آبادان و خرمشهر

حقیقی پور:آبادان و خرمشهر دیگر شوری آب نخواهند داشت

حقیقی پور:آبادان و خرمشهر دیگر شوری آب نخواهند داشت

مدیرعامل شرکت آبفا استان خوزستان گفت: در آبادان و خرمشهر شوری آب دیگر نخواهیم داشت و خطی که همراه با لوله‌های آن اجرا شده تا سال ۱۴۱۵ را به راحتی پاسخگو است.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، صادق حقیقی‌پور با اشاره به آخرین وضعیت آب شرب شهرستان‌های آبادان و خرمشهر اظهار داشت: خط دوم غدیر به صورت شبانه‌روزی در حال انجام است و 15 تیرماه وارد مدار می‌شود.

وی ادامه داد: از 15 تیرماه با کمک خداوند در شهرستان‌های آبادان و خرمشهر برای چندین سال بیمه هستیم و مشکلی خاصی نخواهیم داشت.

مدیرعامل شرکت آبفا استان خوزستان گفت: خط دوم غدیر علاوه بر پایداری بسیار بالا، دو خطه خواهیم شد و با قطعی یک خط، دیگر خط مشکلی نخواهد داشت و با رفع شکستگی خط اول غدیر EC آب در آبادان و خرمشهر به حد استاندارد رسیده است.

وی با اشاره به اینکه شوری آب در آبادان و خرمشهر امسال نسبت به سال گذشته در این فصل کاهش پیدا کرده است، افزود: در آبادان و خرمشهر شوری آب دیگر نخواهیم داشت و خطی که همراه با لوله‌های آن اجرا شده تا سال 1415 را به راحتی پاسخگو است.

حقیقی‌پور بیان کرد: 30 درصد نیاز آبی برای تمامی این شهرستان‌ها جهت پدافند غیرعامل به آب ‌شیرین‌کن مجهز می‌کنیم و اگر از دو خط، یکی از آن شکسته شود، یک خط پهنا پاسخگوی نیاز نیست و آب ‌شیرین‌کن‌ها وارد مدار می‌شوند و کمبود آب را جبران خواهند کرد.

مدیرعامل شرکت آبفا استان خوزستان خاطرنشان کرد: برای تمامی شهرهای ساحلی استان خوزستان از خرمشهر تا هندیجان این برنامه‌ریزی انجام شده و این موضوع با برنامه‌ریزی‌ها و حمایت‌های استاندار خوزستان صورت گرفته است.

وی عنوان کرد: طرح غدیر از سال 1387 شروع شده و بنا بود که در مدت 3 سال به تمام برسد و برخی‌ها می‌گویند که آیا پیش‌بینی لازم و مدیریت کافی وجود نداشت اما باید علل آن بررسی شود.

حقیقی‌پور در زمینه بوی بد آب در برخی نقاط اهواز گفت: کانال پای‌پل شکسته بود که در چند روز اخیر ترمیم شد و از شب گذشته وارد مدار شد و شاهد بهبودی آب شرب مردم اهواز هستیم.

مدیرعامل شرکت آبفا استان خوزستان با واکنش نسبت به برخی شایعه‌پراکنی‌ها مبنی بر قطع آب در اهواز یا دیگر شهرستان‌ها، عنوان کرد: هرگونه اطلاعیه مبنی بر قطعی آب در نقاط مختلف استان خوزستان توسط روابط عمومی استان یا مدیران ادارات مربوطه شهرستان‌ها اطلاع‌رسانی می‌شود.

روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
(دوشنبه ۱۱ تیر ۱۳۹۷) ۱۲:۲۵
http://www.abfakhz.ir/u/12Y
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید