جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
ّشرکت آب و فاضلاب استان خوزستان|دفتر تحریریه الکترونیک|دفتر تحریریه الکترونیک - جزئیات خبر
امام جمعه آبادان عنوان کرد:

ایجاد آرامش نسبی در بحث آب شرب شهر آبادان

ایجاد آرامش نسبی در بحث آب شرب شهر آبادان

امام جمعه آبادان با بیان اینکه آبادان جزو شهرهای چالش خیز کشور است، گفت: آرامش نسبی در شهرهای آبادان، خرمشهر و شادگان در بحث آب شرب به وجود آمده است اما نگرانی در مورد مشکلات آب شرب در روستاها همچنان ادامه دارد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب شهری استان خوزستان، حجت الاسلام علی ابراهیمی پور در آیین افتتاحیه خط 1000 میلیمتر انتقال آب ثامن الائمه آبادان به ایستگاه پمپاژ جمشید آباد در فرمانداری آبادان و کلنگ زنی پروژه احداث تصفیه خانه و تاسیسات آبرسانی شهر چوئبده آبادان اظهار نمود: از همه تلاشگرانی که در این بحران طاقت فرسای آب شرب در شهرهای آبادان و خرمشهر تلاش کردند تا مشکلات هرچه سریعتر حل شود، تشکر می کنم و قدردان آنها هستم.
وی با بیان اینکه با تلاش های صورت گرفته آرامش نسبی در شهرهای آبادان، خرمشهر و شادگان در بحث آب شرب به وجود آمده است، افزود: این آرامش در شهرها به وجود آمده است اما نگرانی در مورد مشکلات آب شرب در روستاها همچنان ادامه دارد.
امام جمعه آبادان با بیان اینکه آبادان جزو شهرهای چالش خیز کشور است، اظهار کرد: آبی که به آبادان می رسد با جمعیت این شهرستان متناسب نیست و باید این تناسب در آبادان به شکلی شود تا در شهرهایی مانند چوئبده مشکل نداشته باشیم.
حجت الاسلام علی ابراهیمی پور گفت: در حوزه آب شرب مردم در شهرهای آبادان و خرمشهر خوب کار شد. همچنین در زمینه تامین آب مورد نیاز کشاورزی موقتا کارهای خوبی انجام گرفته است. باید در خصوص تامین حق آبه ای که به رودخانه بهمنشیر می رسد نیز نظارت جدی صورت بگیرد تا آب به کشاورزان برسد.


روابط عمومی شرکت آبفا شهری خوزستان
(شنبه ۳۰ تیر ۱۳۹۷) ۱۲:۳۶
http://www.abfakhz.ir/u/13v
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید