جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
ّشرکت آب و فاضلاب استان خوزستان|دفتر تحریریه الکترونیک|دفتر تحریریه الکترونیک - جزئیات خبر
در پی شکستگی خط اصلی فاضلاب ورودی تلمبه خانه فاز ۷ صورت گرفت :

در عمق ۹ متری، شکستگی خط لوله ۷۰۰ میلی متری فاضلاب ورودی به تلمبه خانه فاز ۷ ماهشهر تعمیر شد

در عمق ۹ متری، شکستگی خط لوله ۷۰۰ میلی متری فاضلاب ورودی به تلمبه خانه فاز ۷ ماهشهر تعمیر شد


سرپرست آبفا منطقه بندرماهشهر گفت: خط لوله اصلی آسیب دیده فاضلاب ورودی به تلمبه خانه فاز ۷ در عمق ۹ متری از سطح زمین توسط تیمهای عملیاتی آبفا ماهشهر با موفقیت تعمیر شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، میرمحمد آقائی اذعان داشت:با اعلام گزارش پس زدگی های پی در پی فاضلاب در منطقه فاز ۷ اکیپ عملیاتی پس از کارشناسی، علت را شکستگی خط لوله اصلی در ورودی تلمبه خانه اعلام کرد.

وی افزود: در این عملیات سخت که ۲۲ ساعت بطول انجامید، ۱۲ متر از خط لوله فاضلاب ورودی به تلمبه خانه فاز ۷ ، با قطر ۷۰۰ میلی متر در عمق ۹ متری زمین تعویض شد.

آقایی با اشاره به اینکه ریزشی و سست بودن زمین در این منطقه عملیات اجرایی را بسیار سخت کرده بود، در خصوص نحوه اجرای این عملیات تصریح کرد: با بکارگیری نیروهای زحمتکش و همیشه پای کارِ اتفاقات شبکه فاضلاب، با توجه به عمق ۹ متری از سطح زمین، با بکارگیری دستگاه بیل مکانیکی بوم بلند جهت حفاری و بسیج تمامی خودروها و نیروهای عملیاتی این امور سرانجام پس از حفاری محل و ریزش های فراوان زمین که کار را بسیار سخت میکرد، طی عملیات مستمر حدود ۲۲ ساعته، این عملیات با موفقیت به پایان رسید و خط مذکور مجدد در مدار بهره برداری قرار گرفت.

تنظیم:راشین نجارپور
روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
(شنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۹) ۰۶:۵۵
http://www.abfakhz.ir/u/1hs
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید