یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
ّشرکت آب و فاضلاب استان خوزستان|دفتر تحریریه الکترونیک|دفتر تحریریه الکترونیک - جزئیات خبر

به پاس فعالیتها و تلاش های اخیر آبفا ؛ تقدیر وزیر نیرو از دکتر کرمی نژاد مدیرعامل آبفا خوزستان به عنوان مدیر نمونه وزارت نیرو

به پاس فعالیتها و تلاش های اخیر آبفا ؛ تقدیر وزیر نیرو از دکتر کرمی نژاد مدیرعامل آبفا خوزستان به عنوان مدیر نمونه وزارت نیرو

در مراسم تجلیل از مدیران عامل با حضور دکتر محرابیان ، وزیر محترم نیرو با اهدای لوح تقدیری دکتر کرمی نژاد مدیرعامل آبفا خوزستان را به عنوان مدیر نمونه معرفی کردند و مجری برنامه دکتر کرمی نژاد را مرد خستگی ناپذیر در ارائه خدمات به مردم و زائران اربعین حسینی معرفی کردند.


به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، دکتر محمدرضا کرمی نژاد به پاس خدمات ارزنده و اقدامات ارائه شده در پایانه های مرزی شلمچه و چذابه ‌و خدمت به زوار اربعین حسینی(ع) ، از سوی وزیر محترم نیرو به عنوان مدیر نمونه وزارت نیرو معرفی شد.

دکتر رنجبران مجری برنامه در این مراسم به اقدامات بی شائبه دکتر کرمی نژاد در خدمات ارائه شده در ایام اربعین اشاره کرد و ایشان را با عنوان مرد خستگی ناپذیر معرفی کردند .

بر اساس این گزارش، در مراسم تجلیل از مدیران عامل که با حضور وزیر محترم نیرو برگزار شد با اهداء لوح سپاسی از خدمات ارزنده مدیرعامل آبفا خوزستان تقدیر شد.

لازم به ذکر است: شرکت آب و فاضلاب خوزستان در دو سال اخیر با توجه به وجود گرما و اقدامات ضربتی در پایانه های مرزی شلمچه و چذابه بدون هیچگونه استان معینی آب شرب پایدار و بهداشتی را تامین کرده است که به نوبه خود این مدیریت قابل تحسین و تقدیر بوده که مورد توجه وزیر محترم نیرو قرار گرفته است.

تنظیم: راشین نجارپور

روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
(دوشنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۲) ۱۴:۵۸
http://www.abfakhz.ir/u/4pb
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید