شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
ّشرکت آب و فاضلاب استان خوزستان|دفتر تحریریه الکترونیک|دفتر تحریریه الکترونیک - جزئیات خبر

آغاز 2 پروژه آبرسانی در شهرستان مسجدسلیمان

آغاز 2 پروژه آبرسانی در شهرستان مسجدسلیمان

با حضور استاندار خوزستان کلنگ اجرای 2 پروژه مهم آبرسانی و بازسازی مخزن 50 هزار متر مکعبی با هدف 24 ساعته نمودن توزیع آب در شبکه آبرسانی مسجدسلیمان به زمین زده شد.

 

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، محمدرضا کرمی نژاد در مراسم کلنگ زنی پروژه های آبرسانی مسجدسلیمان که با حضور حسینی محراب استاندار خوزستان در شهرستان مسجدسلیمان برگزار شد، اظهار کرد: حل مشکل تامین آب پایدار شهرستان مسجدسلیمان در دستور کار شرکت آب و فاضلاب خوزستان است که با تکمیل این دو پروژه مشکل پایداری آب شرب شهرستان مسجدسلیمان برطرف می شود.

وی افزود: در بخش اول اجرای پروژه ها ، کلنگ زنی اجرای فاز یک خطوط اصلی، انتقال و شبکه توزیع و انشعابات آب شهر مسجدسلیمان به طول 49 کیلومتر با اعتبار 175 میلیارد تومان و تعداد 8 هزار انشعاب انجام شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان با اشاره به اینکه تاکنون 75 درصد شبکه آب شرب مسجدسلیمان تکمیل شده است، اظهار داشت:  این پروژه ها با هدف پایداری آب شهرستان مسجدسلیمان و 24 ساعته شدن آب شرب این شهرستان اجرایی شده است.

کرمی نژاد تصریح کرد: در پروژه دوم نیز احداث مخازن بتنی و طرح علاج بخشی و خطوط انتقال آب و بازسازی مخزن 50 هزار متر مکعبی سرگچ مسجدسلیمان آغاز شد.

وی بیان کرد: این پروژه با اعتبار 270 میلیارد تومان و 4 مخزن بتنی مجزا احداث می شود؛ ساخت این مخازن با هدف توزیع پایدار آب در این شهرستان انجام می شود.

کرمی نژاد به پروژه های فعال آبرسانی در شهرستان مسجدسلیمان اشاره کرد و گفت: در حال حاضر دو پروژه آبرسانی در شهرستان مسجدسلیمان در حال اجرا است که یکی از این پروژه ها آبرسانی به 16 روستا با اجرای خط انتقال توبوزون به بتوند در فاز اول با اعتبار 30 میلیارد تومان است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان خاطرنشان کرد: پروژه دیگر آبرسانی به مجموعه روستای تمبی به چشم فراخ است که توسط بسیج سازندگی با اعتبار92 میلیارد تومان در حال اجرا است که با اجرای این پروژه 27 روستا از آب شرب پایدار بهره مند می شوند.

روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
(شنبه ۲۰ آبان ۱۴۰۲) ۰۸:۴۶
http://www.abfakhz.ir/u/4t3
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید