شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
ّشرکت آب و فاضلاب استان خوزستان|دفتر تحریریه الکترونیک|دفتر تحریریه الکترونیک - جزئیات خبر

شکستگی خط لوله 800 میلی متری فاضلاب کوی آزادگان دزفول در عمق 12 متری، تعمیر شد

شکستگی خط لوله 800  میلی متری فاضلاب کوی آزادگان دزفول در عمق 12 متری، تعمیر شد

مدیر آبفا منطقه دزفول گفت: خط لوله انتقال ۸۰۰ میلیمتری بتنی فاضلاب کوی آزادگان این شهرستان در عمق 12 متری از سطح زمین توسط تیمهای عملیاتی آبفا دزفول با موفقیت تعمیر شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، حسین سعادتی فر با اعلام پایان عملیات رفع شکستگی خط ۸۰۰ میلیمترِ انتقال فاضلابِ کوی آزادگان اذعان داشت: طبق گزارشات مردمی در خصوص پس زدگی فاضلاب در منطقه رضوان کوی آزادگان سریعا تمامی اکیپهای فاضلاب با توجه به اهمیت موضوع جهت رفع مشکل به آماده‌باش در آمدند.

وی افزود : با توجه به اینکه این خط در عمق ۱۲ متری قرار داشت سریعا با همکاری مجری طرح فاضلاب  اندیمشک یک دستگاه بیل مکانیکی زنجیری جهت حفاری به اکیپهای فاضلاب آبفا منطقه دزفول اضافه شد .

مدیر آبفا منطقه دزفول تصریح کرد : در این عملیات ۳۵ نفر از کارکنان آبفا دزفول به صورت شبانه‌روزی فعالیت کردند و این عملیات که ابتدا پیش‌بینی میشد در مدت ۴ روز به طول بیانجامد با اقدامات شبانه‌روزی با توجه اهمیت موضوع طی ۴۸ ساعت به پایان رسید.

سعادتی فر با بیان  اینکه مرمت و بازسازی نقاط شکستگی خط فاضلاب کوی آزادگان به علت سخت بودن آب‌بند و انسداد نمودن خطوط فاضلاب ، با دشواری فراوانی همراه است گفت : پس از حفاری تا عمق ۱۲ متری که حادثه در آن رخ داده بود ، با کارگذاری لوله های پلی اتیلن ۸۰۰ میلیمتر جایگزین لوله بتنی قدیمی گردید.

مدیر آبفا منطقه دزفول در خاتمه اظهار داشت : در سنوات گذشته اینگونه عملیاتها توسط پبمانکاران بخش خصوصی با هزینه‌های بسیار زیاد انجام میشد اما در این عملیات تمام مراحل کار توسط پرسنل داخلی آبفا انجام گرفت.

روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
(دوشنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۲) ۱۱:۳۶
http://www.abfakhz.ir/u/4v5
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید