دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
ّشرکت آب و فاضلاب استان خوزستان|دفتر تحریریه الکترونیک|دفتر تحریریه الکترونیک - جزئیات خبر

اقدامات بسیار خوبی برای حل مشکل بیمه پرسنل آبفا خوزستان صورت گرفته است

اقدامات بسیار خوبی برای حل مشکل بیمه پرسنل آبفا خوزستان صورت گرفته است

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان در جلسه با مدیران ادارات ابفا استان اظهار داشت: برای حل مشکل بیمه تامین اجتماعی پرسنل باید اقداماتی انجام شود؛ تا برای هیچ کدام از پرسنل حتی همکاران گرامی که شرف بازنشستگی هستند مشکلی به وجود نیاید و در مجموع باید مشکل بیمه پرسنل را یک بار برای همیشه برطرف کنیم.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان،محمدرضا کرمی نژاد خاطر نشان کرد: اقداماتی و جلسات مکرری برگزار شده است تا بتوانیم موضوع بیمه پرسنل را یک بار برای همیشه برطرف کنیم و اقدامات بسیار خوبی برای حل مشکل بیمه پرسنل صورت گرفته است.
 
وی بیان کرد: برای حل مشکل عقب افتاده بیمه پرسنل همه معاونت ها و مدیران مسئول هستند تا مشکلات عقب افتادگی برطرف شود و بیمه پرسنل باید تا پایان سال پرداخت شود و هیچ قصوری قابل قبول نیست.
 
کرمی نژاد با اشاره به بهبود وضعیت شرکت با توجه با اقدامات انجام شده تصریح کرد: برای فروش پساب فاضلاب برنامه ریزی های  قابل توجهی انجام شده است و قطعا با برنامه ریزی انجام شده مشکلات مالی این شرکت برای همیشه برطرف می شود و این حاصل تلاش همه همکاران گرامی است.
 
لازم به ذکر است معاون منابع انسانی و مدیران مالی و حقوقی شرکت از اقدامات انجام شده توضیحی ارائه کردند و در پایان مهندس مرعشی مشاور مدیر عامل نیز از روند اداری کارهای انجام شده برای حل مشکل بیمه پرسنل توضیحات لازم را ارائه کردند.
روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
(چهارشنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۲) ۱۲:۵۰
http://www.abfakhz.ir/u/4vm
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید