دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
ّشرکت آب و فاضلاب استان خوزستان|دفتر تحریریه الکترونیک|دفتر تحریریه الکترونیک - جزئیات خبر

با انگیزه نجات جان بیماران نیازمند؛ کارکنان آبفا خوزستان خون اهدا کردند

با انگیزه نجات جان بیماران نیازمند؛ کارکنان آبفا خوزستان خون اهدا کردند

کارکنان شرکت آب و فاضلاب خوزستان با انگیزه کمک به بیماران نیازمند به خون، در حرکتی خودجوش و انسان دوستانه ، بخشی از خون خود را به همنوعان خود اهداء کردند .

 
به گزارش واحد خبر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، همزمان با ﺭﻭﺯ ﺟﻬﺎﻧﻲ ﺍﻫﺪﺍی ﺧﻮﻥ جمعی از کارکنان آبفا استان در حرکتی خودجوش و خداپسندانه بخشی از خون خود را به نیازمندان اهداء کردند.

 

بر اساس این گزارش با استقرار گروه سیار خونگیری اداره کل انتقال خون استان خوزستان در محل ستاد شرکت آب و فاضلاب استان تعداد زیادی از کارکنان شاغل در این شرکت خون خود را اهداء کردند.

 

به گفته مسئول پایگاه انتقال خون در این پایگاه سیار، افراد اهداء کننده خون از مزایایی چون، انجام آزمایش های ایمنی از نظر بیماریهای ایدز، هپاتیت  B و C، افزایش احساس پویایی و ایجاد تعهد کاهش بیماریهای قلبی و عروقی و پیشگیری از بروز سکته قلبی و مغزی بهره مند می شوند.

 

وی با اشاره به اینکه اهدای خون علاوه بر اینکه اهدای زندگی به افراد نیازمند است یکی از کارهای خیر و خوب هم به حساب می آید که نتایج سودمند مادی و معنوی بسیاری نیز به دنبال دارد، اظهار داشت: با این اقدام می توانیم کمک کوچکی به افراد نیازمند داشته باشیم.

 

گفتنی است: خون به عنوان یکی از نعمت های بزرگ الهی و مایه زندگانی در بدن انسان است که اهدای آن به بیماران نیازمند، زمینه حیات سبز را رقم می زند.

 

تنظیم: راشین نجارپور
روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
(چهارشنبه ۶ دی ۱۴۰۲) ۱۱:۰۵
http://www.abfakhz.ir/u/4w0
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید