یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
ّشرکت آب و فاضلاب استان خوزستان|دفتر تحریریه الکترونیک|دفتر تحریریه الکترونیک - جزئیات خبر

به منظور تامین و پایداری آب شرب خوزستان؛ توسعه شبکه آبرسانی اندیمشک با اجرای طرح های کوتاه مدت

به منظور تامین و پایداری آب شرب خوزستان؛ توسعه شبکه آبرسانی اندیمشک با اجرای طرح های کوتاه مدت

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: به منظور تأمین و پایداری آب شرب ، پروژه های کوتاه مدت آبرسانی در اندیمشک تسریع می شود و به زودی شاهد بهره برداری از آن ها خواهیم بود.

 
به گزارش واحد خبر روابط عمومی شرکت آب وفاضلاب خوزستان، صابر علیدادی در حالی که در جلسه بررسی روند اجرایی پروژه های آب و فاضلاب اندیمشک سخن می گفت، توسعه پایدار و توزیع عادلانه خدمات به شهروندان را مهم ترین اولویت شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان معرفی و اظهارداشت: عملیات احداث ۱۱ حلقه چاه آب در مناطق مختلف شهر اندیمشک تسریع و به زودی شاهد بهره برداری از آن ها خواهیم بود.

 

وی با اشاره به این که حفر این چاه های آب در کم ترین زمان ممکن و مطابق با آخرین استانداردهای روز کشور تکمیل و به بهره برداری می رسد، افزود: با بهره برداری کامل از این طرح شاخص آبرسانی، توسط مجموعه آبفا خوزستان، مناطق مختلف شهر اندیمشک از آب پایدار با فشار و کیفیت مناسب برخوردار می شوند.

 

علیدادی آغاز حفاری ۱۱ حلقه چاه جدید آب در شهرستان اندیمشک را یک خدمت بزرگ و ماندگار دانست و ادامه داد: با حفاری و بهره برداری از چاه های جدید آب ، فشار آب در شهرستان اندیمشک به میزان قابل توجهی تقویت و شاهد افزایش رضایت شهروندان از خدمات این حوزه خواهیم بود‌.

 

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان با اشاره به آغاز عملیات احداث مخزن یک هزار متر مکعبی شهر آزادی، تکمیل و بهره برداری از این طرح را اولویت شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان دانست و بیان کرد: با بهره برداری از این طرح شهروندان فشار و کیفیت آب شهر آزادی به میزان قابل توجهی استاندارد سازی و تفویت می گردد‌‌.

 

علیدادی با اشاره به اجرای طرح بزرگ محرومیت زدایی توسط قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) در استان خوزستان و قدرانی از نقش سازنده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج سازندگی در تامین امنیت و رفع محرومیت مناطق کم تر توسعه یافته، عنوان کرد: مناطق روستایی شهرستان اندیمشک نیز تحت پوشش این طرح شاخص آبرسانی قرار گرفته و عملیات اجرایی آن در شهرستان اندیمشک آغاز شده است‌ و بهره برداری کامل از آن، سبب تقویت و افزایش رضایت شهروندان از خدمات این حوزه می شود.

 

وی با اشاره به پیش بینی و اجرای چندین طرح بزرگ و شاخص در حوزه آبرسانی و قدردانی از پیگیری مسئولان محلی شهرستان اندیمشک، گفت: امروز و در حوزه آبرسانی و فاضلاب شهرستان اندیمشک تلاش و برنامه ریزی شبانه روزی شده است و برنامه ریزی لازم برای تسریع در روند اجرایی این طرح ها با جدیت انجام شده است.

 

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان خاطر نشان کرد:  با بهره برداری کامل از این طرح های شاخص حوزه آبرسانی و فاضلاب، بسیاری از مشکلات کنونی شهرستان اندیمشک در حوزه خدمات آب و فاضلاب رفع و این شهرستان گامی مهم در مسیر توسعه و آبادانی برداشته و رضایت شهروندان از خدمات این حوزه به میزان قابل توجهی تقویت 
می گردد.
 
علیدادی عنوان کرد: به همین جهت حضور در شهرستان اندیمشک مورد توجه قرار گرفت تا با حضور در شهرستان و دیدار با فرماندار اندیمشک، روند اجرای این طرح ها بررسی و شاهد تکمیل و بهره برداری از طرح های شاخص حوزه آب و فاضلاب شهرستان اندیمشک در کم ترین زمان ممکن باشیم و بتوانیم اسباب رضایت شهروندان را بیش از گذشته از خدمات شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان تامین کنیم.

 

تنظیم: راشین نجارپور

 

روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
(یکشنبه ۱ بهمن ۱۴۰۲) ۱۱:۳۰
http://www.abfakhz.ir/u/4yr
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید