یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
ّشرکت آب و فاضلاب استان خوزستان|دفتر تحریریه الکترونیک|دفتر تحریریه الکترونیک - جزئیات خبر

دستاورد شرکت آبفا خوزستان برای دهه فجر؛ بهره برداری از 40 پروژه آبرسانی در 7 شهر و 91 روستای خوزستان

دستاورد شرکت آبفا خوزستان برای دهه فجر؛ بهره برداری از 40  پروژه آبرسانی در  7 شهر و 91 روستای خوزستان

· برخورداری بیش از 130 هزار نفر از جمعیت شهری و روستایی خوزستان از آب با کیفیت مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان از افتتاح 40 پروژه آبرسانی شهری و روستایی در این استان با هزینه 5 هزار و 588 میلیارد ریال همزمان با «دهه فجر» امسال خبر داد.

 

 

 به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، صابر علیدادی با بیان اینکه بیش از 130 هزار و 450 نفر از افتتاح این طرح ها منتفع می شوند افزود : برای اجرای این پروژه ها در مجموع 5  هزار و 588 میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی و استانی  شرکت آب و فاضلاب خوزستان سرمایه گذاری شده است.

وی با اشاره به اینکه بهره‌مندی روستاییان از آب شرب سالم و پایدار یکی از مهمترین فعالیت‌هایی است که از ابتدای سیزدهم به طور جدی مورد توجه قرار گرفته است، ادامه داد: 12 پروژه شهری در 7 شهر و 28 پروژه روستایی در 91 روستای خوزستان در آستانه چهل و پنجمین بهار انقلاب اسلامی در استان وارد مدار بهره برداری  می شوند.

علیدادی با اشاره به اینکه با اقدامات انجام شده 76 هزار و 900 نفر در شهرهای آغاجاری، اهواز، الوان، اندیمشک، چم گلک، حسینیه و شوشتر از نعمت آب آشامیدنی پایدار منتفع می شوند، به روند توسعه زیرساخت‌ها در روستاهای کشور اشاره و اظهار داشت: با احداث، توسعه ، بازسازی خطوط انتقال و شبکه توزیع آب، ارتقا و بازسازی ایستگاههای پمپاژ، احداث و تجهیز چاهها 53 هزار و 550 نفر در 91 روستا شهرستانهای ایذه، باغملک، دزفول، شوش، شوشتر، کارون، کرخه و هندیجان از آب آشامیدنی پایدار بهره مند می شوند.

وی تصریح کرد: برای بهره برداری از این پروژه ها 179 کیلومتر توسعه و بازسازی خطوط انتقال و شبکه توزیع، احداث، ارتقاء و بازسازی تاسیسات آبرسانی و ایستگاههای پمپاژ به تعداد 9 یگان، احداث و تجهیز 9 باب چاه آب شرب و احداث و تکمیل 3 باب مخزن ذخیره آب به ظرفیت کلی 4500 مترمکعب اجرایی شده است.

تنظیم: راشین نجارپور

.

روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
(شنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۲) ۱۴:۵۴
http://www.abfakhz.ir/u/4zs
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید