دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
ّشرکت آب و فاضلاب استان خوزستان|دفتر تحریریه الکترونیک|دفتر تحریریه الکترونیک - جزئیات خبر

غرفه شرکت آبفا خوزستان در محل نمایشگاه دهه فجر انقلاب اسلامی آغاز بکار کرد

غرفه شرکت آبفا خوزستان در محل نمایشگاه دهه فجر انقلاب اسلامی آغاز بکار کرد

مراسم افتتاحیه این نمایشگاه با حضور معاون استاندار و هیئت همراه برگزار شد.

 
 
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان به مناسبت چهل و پنجمین سال پیروزی انقلاب اسلامی، نمایشگاهی به منظور ارایه عملکرد و خدمات دستگاههای اجرایی به مردم شریف استان برگزار شد که شرکت آب و فاضلاب خوزستان در این نمایشگاه حضور فعال و پر رنگ دارد.
 
 
در این نمایشگاه، عملکرد شرکت از طریق تلویزیون نصب شده،  بروشور و بنرهای عملکردی توسط کارشناسان روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، مستقر در محل غرفه در سالن کارون به بازدیدکنندگان ارایه می شود .
 
 
 معاونین و مدیران شرکت نیز با حضور مستمر در غرفه این شرکت، پذیرای مدیران و مسوولان مختلف دستگاه های اجرایی و پاسخگویی به بازدیدکنندگان 
می باشند.
 
 
روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آبفا خوزستان ضمن ارائه بروشورهای ترویج مصرف بهینه آب برای کودکان و خانواده ها و کتاب داستان برای کودکان با موضوع صرفه جویی در مصرف آب و اهدا هدایا به کودکان ،کتابچه های عملکرد این شرکت در بخش آب و فاضلاب شهری و روستایی  و  پروژه فاضلاب اهواز در دولت مردمی سیزدهم اقدام می نمایند.
 
گفتنی است: نمایندگان مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل مطبوعات و معاونین ارگانهای مختلف  با حضور در غرفه شرکت آب و فاضلاب خوزستان از نزدیک با عملکرد این شرکت در خدمات رسانی به مشترکین آبفا استان و اقدامات مدیریت مصرف آبفا در بخش آموزش همگانی به مشترکین آشنا شد.
 
گفتنی است: نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی از ۱۶ تا ۱۸ بهمن‌ ماه با ۲۵ غرفه از دستگاه های اجرایی مختلف استان در محل نمایشگاه دائمی اهواز دایر است.
تنظیم: راشین نجارپور
روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
(دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۲) ۱۹:۳۵
http://www.abfakhz.ir/u/507
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید