یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
ّشرکت آب و فاضلاب استان خوزستان|دفتر تحریریه الکترونیک|دفتر تحریریه الکترونیک - جزئیات خبر

مدیرآبفا مناطق آبادان و خرمشهر: آمادگی برای رفع آب گرفتگی معابر ۲ شهر آبادان و خرمشهر با 9 اکیپ در مناطق بحرانی

مدیرآبفا مناطق آبادان و خرمشهر: آمادگی برای رفع آب گرفتگی معابر ۲ شهر آبادان و خرمشهر با 9 اکیپ در مناطق بحرانی

عبیداوی، از آمادگی کامل آبفا آبادان و خرمشهر برای رفع آب گرفتگی معابر با ۹ اکیپ عملیاتی در مناطق بحرانی خبرداد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، حسین عبیداوی  با اشاره به فعالیت در زمینه رفع آب گرفتگی در شهرهای آبادان و خرمشهر، اظهار کرد: با برنامه ریزی های صورت گرفته نقاط بحرانی آبادان و خرمشهر پیش از بارش باران شناسایی شده اند.

مدیر آبفا مناطق آبادان و خرمشهر، افزود: بر اساس اولویت بندی ها، عملیات های بی وقفه و شبانه روزی همکاران تلاشگر ما در آبفای آبادان و خرمشهر جهت جلوگیری از آبگرفتگی معابر در حال انجام است و امید است شاهد هیچگونه مشکلی نباشیم.

وی از افزایش ظرفیت و اورهال پمپ های دفع فاضلاب در ایستگاه‌های دیزل آباد، ایران زمین، سی متری، معین ۱، ۲ و ۳، پیش ساخت (کوی سوم خرداد) ۱، ۲ و ۳، حمید آباد، کوی بهروز، کوی نیرو، کوی کارمندان، کوی غفار نصیری و کوتشیخ شهرستان خرمشهر خبر داد و تصریح کرد: در شهرستان آبادان نیز در سه منطقه با ۹ اکیپ عملیاتی از شب گذشته جهت رفع انسدادهای شبکه فاضلاب شهری در حال تلاش و فعالیت هستیم.

عبیداوی درآخر ضمن قدردانی از تلاش های نیروهای خدوم آبفای آبادان وخرمشهرگفت: نیروهای عملیاتی آبفای دو شهرستان در آماده باش کامل جهت خدمات رسانی مستمر به شهروندان گرامی بسر می برند و تا پایان بارندگی به منظور رفع آبگرفتگی ها در سطح ۲ شهرستان به صورت میدانی حضور خواهند داشت.

روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
(جمعه ۲۷ بهمن ۱۴۰۲) ۱۲:۲۱
http://www.abfakhz.ir/u/50z
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید