شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
ّشرکت آب و فاضلاب استان خوزستان|دفتر تحریریه الکترونیک|دفتر تحریریه الکترونیک - جزئیات خبر

رئیسی: امروز خوزستان به یک کارگاه بزرگ سازندگی تبدیل شده است

رئیسی: امروز خوزستان به یک کارگاه بزرگ سازندگی تبدیل شده است

رئیس جمهور با اشاره به مشکلات آبی، برقی و فاضلاب خوزستان در شروع به کار دولت سیزدهم گفت: امروز خوزستان به یک کارگاه بزرگ سازندگی تبدیل شده و هر روز شاهد افتتاح هایی هستیم و بحمدالله در حوزه آبی تنش ها بسیار کم شده است.

 

سید ابراهیم رئیسی که برای افتتاح 28 پروژه صنعت آب و برق خوزستان به خوزستان سفر کرده بود، اظهار داشت: این استان دارای ظرفیت های فراوانی است و مدیران باید از این ظرفیت ها به درستی استفاده کنند.

وی با اشاره به آب، برق، گاز و نفت افزود: معتقدیم افزایش بهره وری بسیار اهمیت دارد و همه مدیران باید این موضوع را محور کارها قرار دهند و توجه داشته باشند آنچه نجام میشود با وضع مطلوب فاصله دارد یا نه و اگر این چنین است حتما فاصله ها را کم کنند.

رئیسی با قدردانی از دست اندرکاران افتتاح پروژه های عمرانی خوزستان تصریح کرد: امیدوارم مردم از این پروژه ها بهره مند شود چرا که هدف ما آسایش مردم است و احساس رفاه و آرامش کنند.

رئیس جمهور با بیان اینکه باید القای هرگونه ناامیدی را از کشور دور کنیم، اضافه کرد: همان طور که رهبر معظم انقلاب از فتح قله ها سخن می گویند ، ما مدیران نباید هرگز خسته شویم.

وی با بیان اینکه امروز 154 جبهه کاری در خوزستان در حال فعالیت است، ادامه داد: بسیاری از پروژه ها که سالیان سال باید به طول می انجامید جوانان این مرز و بوم با کار جهادی یک ساله به اتمام رساندند و این کارها در کشور شدنی است و از همه مسئولان می خواهم تمام پروژه ها را با نهایت دقت به اتمام برسانند.

روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
(شنبه ۱۹ اسفند ۱۴۰۲) ۱۲:۲۶
http://www.abfakhz.ir/u/533
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید