جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
ّشرکت آب و فاضلاب استان خوزستان|دفتر تحریریه الکترونیک|دفتر تحریریه الکترونیک - جزئیات خبر
روابط عمومی قرارگاه اربعین شرکت مهندسی آبفا کشور :

تأمین آب شرب بسته بندی زائران اربعین حسینی در خوزستان

تأمین آب شرب بسته بندی زائران اربعین حسینی در خوزستان

روابط عمومی قرارگاه اربعین شرکت مهندسی آبفا کشور گفت: تمام امکانات شرکت آبفا خوزستان برای ارائه خدمات مطلوب آب شرب بهداشتی بسته بندی به زوار اربعین حسینی در مرزهای شلمچه و چذابه بسیج می شود.

 

رسول صالحی در گفت و گو با روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان درباره اقدامات آبفا خوزستان در ارائه خدمات به زائرین اربعین حسینی اظهار داشت: تمام امکانات شرکت آبفا خوزستان برای ارائه خدمات مطلوب آب شرب بهداشتی به زوار اربعین حسینی در مرزهای شلمچه و چذابه بسیج می شود.

وی افزود: شرکت آب و فاضلاب خوزستان با پیش بینی تولید 1 میلیون آب شرب با کیفیت لیوانی تمهیدات لازم را از روزهای گذشته آغاز کرده است و تمام تلاش ما تامین آب به مواکب و زائرین حسینی است.

صالحی بیان کرد: شرکت آبفا شهری و روستایی خوزستان و آبفا اهواز زیر نظر قرارگاه اربعین شرکت مهندسی آبفا کشور اقدامات تامین آب شرب سالم  و دفع بهداشتی فاضلاب در خوزستان در دو مرز شلمچه و چذابه را برعهده دارد.

وی با اشاره به تامین آب شرب با کیفیت به زائران در مرزهای شلمچه و چذابه گفت:  شرکت آبفا خوزستان در حال تولید یک میلیون لیوان آب شرب سالم با Ec 200تا 250 است که روزانه این کار توسط آب و فاضلاب شهری خوزستان در محل تاسیسات آب حیات انجام می شود وتا آخرین روز تردد زائرین حسینی خدمات مطلوب ما ادامه دارد.

روابط عمومی قرارگاه اربعین شرکت مهندسی آبفا کشور به مستقر کردن تانکر های آب در مرزها اشاره کرد و افزود: 8 دستگاه تانکر آب در دو مرز شلمچه و چذابه مستقر می شود که 6 دستگاه آن در مرز شلمچه و 2 دستگاه آن در مرز چذابه است.

صالحی با اشاره به تامین آب شرب در پایانه های مرزی بیان کرد: تمام آب شرب مصرفی مواکب در مرز چذابه از تاسیسات و آبگیر های اداره آب و فاضلاب شهری بستان و مرز خرمشهر از تاسیسات آبفا خرمشهر تامین می شود.

وی در پایان یادآور شد: آبفا خوزستان با هماهنگی سازمان آب و برق خوزستان وظیفه حمل و استقرار حمام های سیار و پیش ساخته را در مرزهای شلچه و چذابه بر عهده داشته است و مهمترین اولویت ما رضایت کامل زائران
 ابا عبدالله الحسین(ع) در مسیر تردد است.

صالحی  تأکید کرد: این شرکت با پیش بینی تولید یک میلیون آب شرب با کیفیت لیوانی تمهیدات لازم را از روزهای گذشته آغاز و تمام تلاش خود را برای تأمین آب مواکب و زائران حسینی به کار می گیرد.

روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
(شنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۷) ۰۹:۱۴
http://www.abfakhz.ir/u/15W
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید