پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
ّشرکت آب و فاضلاب استان خوزستان|دفتر تحریریه الکترونیک|دفتر تحریریه الکترونیک - جزئیات خبر
مدیر منطقه آبفا شهرستان شوش در نشست خبری عنوان کرد:

پروژه تکمیل و جمع‌آوری فاضلاب شرق جاده شوش پیشرفت قابل قبولی دارد

پروژه تکمیل و جمع‌آوری فاضلاب شرق جاده شوش پیشرفت قابل قبولی دارد

مدیر منطقه آبفا شهرستان شوش گفت: تکمیل و بازسازی خطوط و شبکه فاضلاب شرق جاده شوش در کوی سلمان فارسی با ۲۰ میلیارد تومان پیشرفت قابل قبولی داشته و تاکنون حدود ۷ میلیارد تومان برای خطوط انتقال، جمع‌آوری و انشعابات مسکن مهر هزینه شده است.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، عادل حرباوی امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: صیانت از سفره‌های آب زیرزمینی در شهرستان شوش یک ضرورت جدی بوده و باید مورد توجه قرار گیرد.

وی به احداث تصفیه‌خانه فاضلاب شهر شوش با اعتباری بالغ بر 70 میلیارد تومان اشاره کرد و گفت: این پروژه در حال حاضر در مرحله مناقصه و انتخاب پیمانکار قرار گرفته است.

مدیر منطقه آبفا شوش افزود: پروژه تکمیل و بازسازی خطوط و شبکه فاضلاب شرق جاده شوش در کوی سلمان فارسی با 20 میلیارد تومان اعتبار پیشرفت قابل قبولی داشته و تاکنون حدود 7 میلیارد تومان برای خطوط انتقال، جمع‌آوری و انشعابات مسکن مهر هزینه شده است.

وی تصریح کرد: پروژه 20 کیلومتری اصلاح شبکه کوی ابوذر شهر شوش تاکنون حدود 9 کیلومتر از شبکه خط انتقال آب این منطقه اصلاح شده است.

مدیر منطقه آبفا شهرستان شوش ادامه داد: از 200 کیلومتر شبکه خط انتقال آب شوش بیش از 100 کیلومتر آن عمر بیش از  40 سال دارند و فرسوده است.

حرباوی به شکستگی‌های روزانه خطوط انتقال آب به علت فرسودگی اشاره کرد و گفت: روزانه حدود 15 شکستگی در شهر شوش و شهرهای همجوار با دو اکیپ دونفره تعمیر می‌شوند.

وی گفت: شهروندان می‌توانند با سامانه 122 شکستگی‌های خطوط انتقال آب سطح شهر را گزارش بدهند تا در کوتاه‌ترین زمان اکیپ تعمیرات به محل مورد نظر اعزام شود.

مدیر منطقه آبفا شوش خواستار پرداخت به موقع قبوض آب از سوی شهروندان شد و گفت: مطالبات آبفا از مردم حدود 800 میلیون تومان بوده که با پرداخت به موقع قبوض آب توسط شهروندان این اداره می‌تواند خدمات بهتری به مردم ارائه بدهد.

حرباوی یادآورشد: آب شرب شهرستان شوش از لحاظ کمیت و کیفیت بسیار خوب بوده و جزو سه شهر برتر خوزستان هستیم.

وی به انشعابات غیرمجاز اشاره کرد و افزود: حدود 250 انشعاب غیرمجاز در حاشیه شهر وجود دارد، انشعاب غیرمجاز آب با نصب کنتور به اشتراک مجاز تبدیل می‌شوند.

مدیر آبفا شوش به پروژه اصلاح شبکه آبرسانی شهر حر با اعتباری بالغ بر یک میلیار تومان اشاره کرد و گفت: پیمانکار این پروژه انتخاب شده و به‌زودی عملیات اجرایی آن آغاز مى‌شود.

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                         

روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
(شنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۷) ۱۲:۵۱
http://www.abfakhz.ir/u/166
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید