جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
ّشرکت آب و فاضلاب استان خوزستان|دفتر تحریریه الکترونیک|دفتر تحریریه الکترونیک - جزئیات خبر

بازدید میدانی مدیرعامل آبفا استان از پروژه های آب و فاضلاب در حال احداث بهبهان

بازدید میدانی مدیرعامل آبفا استان از پروژه های آب و فاضلاب در حال احداث بهبهان

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان خوزستان و هیئت همراه از پروژه های در دست انجام اداره آب و فاضلاب شهرستان بهبهان بازدید و از نزدیک در جریان روند اجرای کار قرار گرفت.

 

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، در این بازدید میدانی پروژه اصلاح شبکه فاضلاب، اصلاح شبکه آب و پروژه انتقال آب از تصفیه خانه بزرگ به پالایشگاه بیدبلند 2 بهبهان مورد بازدید قرار گرفت.

در جریان این بازدید مدیر امور آبفا بهبهان، گزارشی از روند پیشرفت پروژه های آبرسانی و فاضلاب این شهرستان را ارائه کرد و در خصوص روند اجرایی پروژه اصلاح شبکه فاضلاب این شهر گفت: این پروژه با پیشرفت فیزیکی 16 درصد در حال اجرا است.

وی افزود: با اجرای 90 کیلومتر شبکه فاضلاب در این عملیات، 11 هزار  اشتراک فاضلاب به مشترکین در بهبهان واگذار خواهد شد.

محمدرضا نامیر در بخش دیگری از سخنان خود به پروژه اصلاح شبکه آب این شهر اشاره و افزود: در این عملیات اجرایی 46 کیلومتر از شبکه آب این شهر اصلاح و 2 هزار و 800 فقره انشعاب نیز استاندارد سازی می شود.

وی پیشرفت فیزیکی این پروژه را 15 درصد عنوان کرد.

نامیر در پایان گزارش ارائه شده به پروژه انتقال آب از تصفیه خانه بزرگ به پالایشگاه بیدبلند2 اشاره کرد و افزود: در این پروژه آبرسانی 13.5 کیلومتر خط انتقال تا پایان بهمن ماه جاری اجرا می شود. وی پیشرفت فیزیکی این پروژه را 50 درصد عنوان کرد.

صادق حقیقی پور، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان نیز در جریان این بازدید، ضمن تقدیر از فعالیت های  اداره آبفا بهبهان در  خدمات رسانی  به مشترکین این شهرستان، بر لزوم تسریع در اجرای طرح های آبرسانی و پروژه های فاضلاب در شهر بهبهان تاکید کرد .

روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
(دوشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۷) ۱۱:۳۹
http://www.abfakhz.ir/u/16n
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید