چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
ّشرکت آب و فاضلاب استان خوزستان|دفتر تحریریه الکترونیک|دفتر تحریریه الکترونیک - جزئیات خبر
معاون درآمد و امور مشترکین شرکت آبفای خوزستان:

13 اداره آبفای خوزستان موفق به اجرای تعهدات درآمدی خود شدند

13 اداره آبفای خوزستان موفق به اجرای تعهدات درآمدی خود شدند

معاون درآمد و امور مشترکین آبفای خوزستان از اجرای تعهدات درآمدی، 13 اداره تابعه شرکت آبفای خوزستان در سال جاری خبر داد.

 

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان در همایش معرفی برترین های استان که در سالن همایشهای کوثر با حضور مدیرعامل، معاونتها، مدیران ادارات و کارکنان شرکت و ادارت تابعه برگزار شد، با اشاره به اینکه ایجاد درآمد در مدیریت هنر است و پایداری درآمد هنر برتر، خاطرنشان کرد: مدیریتی ارزشمند است که با ایجاد سیستم منظم و قابل کنترل، ارزشهای مجموعه را ارتقاء بخشد.

صادق حقیقی پور جایگاه معاونت درآمد و امور مشترکین را مهم توصیف کرد و افزود: این بخش در ارتباط مستقیم با مردم است پس هر چه زمان پاسخگویی کاهش یابد میزان رضایتمندی مردم افزایش بیشتری پیدا خواهد کرد.

وی با تاکید بر اینکه بر اساس آمار ارائه شده بخش درآمد و امور مشترکین شرکت طی 2 سال اخیر پیشرفت بسزایی در بخش وصول و کاهش مطالبات داشته است، اذعان داشت: در تحلیل درآمدی شرکت میتوان گفت طی این دو سال اخیر درآمد شرکت طی یک دوره 45 روزه شرکت 3 برابر شده است.

حقیقی پور بیشترین درآمد شرکت را مربوط به بخش آب بها دانست و تاکید کرد: افزایش درآمد خصوصا در بخش آب بها نشان از یک حرکت تیمی در بخش امورمشترکین دارد.

رئیس هیئت مدیره شرکت ضمن ادامه همین راه در سال آینده، از کارکنان امور مشترکین خواست میزان طلب معوق شرکت از مشترکین خصوصا در بخش خانگی در سال 98 کاهش یابد.

وی دقت در قرائت کنتور، صدور قبوض و جلوگیری از صدور رقم های غیرمتعارف، تشدید نظارت بر کار مامورین قرائت، تشویق مردم به پرداخت غیرحضوری قبوض، استفاده از کنتورهای هوشمند، شناسایی انشعابات غیرمجاز، استفاده از روشهای تشویقی برای تبدیل انشعابات غیرمجاز به مجاز و نظارت بر کنتورهای خراب را از دیگر انتظارات از امور مشترکین عنوان کرد.

معاون درآمد و امور مشترکین آبفای خوزستان نیز در همایش معرفی برترین های استان گفت: ادارات تابعه شرکت آبفا شهری استان در سال جاری بر اساس 12 آیتم ارزشیابی شدند، که بر این اساس 13 اداره به عنوان اداره برتر معرفی شدند.

محسن درفشان برخی شاخص های برتری این ادارات را کاهش دوره وصول و مانده مطالبات، راه اندازی دفتر پیشخوان و طرح کوشا، شناسایی و ایجاد اشتراک خاص و نصب کنتور انشعابات موجود و استاندارد سازی نصب انشعاب عنوان کرد و اظهارداشت: شهرهای دزفول، آبادان، بهبهان، ماهشهر، اندیمشک، خرمشهر، ایذه، چمران، شوش، باغملک، هفتکل، شادگان، الوان در انجام تعهدات خود در زمینه درآمد به بهترین نحوعمل کرده اند.

وی با اشاره به اینکه بر اساس تقسیم بندی تعریف شده در حوزه درآمدی، شهرهای تحت پوشش شرکت آبفا استان بر اساس جمعیت به 5 گروه تقسیم می شوند، افزود: ادارات زیر 5 هزار نفر جمعیت در گروه اول، ادارات بین 5 هزار تا 15 هزار نفر جمعیت، ادارات بین 15 تا 30 هزار نفر جمعیت در گروه سوم، ادارات بین 30 تا 50 هزار نفر جمعیت در گروه چهارم و ادارات بالای 50 هزار نفر جمعیت در گروه پنجم قرار می گیرند.

درفشان گفت:در گروه اول شهر الوان با کسب بالاترین امتیاز رتبه اول، در گروه دوم شهر چمران اول، باغملک دوم و شهرهای هفتکل و شادگان مشترکا سوم شدند.

معاون درآمد و امور مشترکین شرکت آب و فاضلاب استان، شهر شوش را شهر برتر در گروه سوم معرفی و خاطر نشان کرد:  در گروه چهارم شهر اندیمشک با کسب بالاترین امتیاز اول، خرمشهردوم و ایذه سوم شدند.

وی شهرهای برتر گروه پنجم را شامل شهر دزفول، آبادان، بهبهان و ماهشهر دانست و اذعان داشت: از این میان به ترتیب دزفول مقام اول، آبادان دوم و شهرهای بهبهان و ماهشهر مشترکا رتبه سوم را به خود اختصاص دادند.

وی با بیان اینکه نیروهای ادارات ما از توان و همه ظرفیت ها برای رسیدن به این موفقیت استفاده کرده اند تصریح کرد: بهبود در راستای سطح خدمات از جنبه های کیفی وکمی با بهره گیری ظرفیت های موجود و تلاش در راستای افزایش سطح رضایتمندی مشترکان باهدف مشتری مداری، شعار این شرکت برای رسیدن به موفقیت های بیشتر است.

در پایان این همایش از تندیس طرح کوشا رونمایی و از مدیران امور مشترکین شهرهای برتر تقدیر و تشکر شد.

برای دیدن تصاویر بیشتراینجا کلیک کنید 

روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
(چهارشنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۷) ۱۱:۵۷
http://www.abfakhz.ir/u/16F
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید