جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
ّشرکت آب و فاضلاب استان خوزستان|دفتر تحریریه الکترونیک|دفتر تحریریه الکترونیک - جزئیات خبر
آبفا خوزستان برکزار کرد:

جشنواره فرهنگی آموزشی نخستین واژه "آب" در دزفول برگزار شد

جشنواره فرهنگی آموزشی نخستین واژه "آب" در دزفول برگزار شد

جشنواره فرهنگی آموزشی نخستین واژه " آب" با هدف نهادینه سازی فرهنگ صحیح مصرف آب ، در آبفا منطقه دزفول با حضور مدیران روابط عمومی ستاد، ادارات آبفا اندیمشک، شوشتر و آب حیات برگزار شد .

اینجابه گزارش واحد خبر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، جشنواره فراگیری نخستین واژه" آب" با هدف آموزش و آشنایی دانش آموزان با مفاهیم صرفه جویی و اصلاح الگوی مصرف آب و بکارگیری آن در زندگی خانوادگی واجتماعی با حضور  معاونان و روسای شهر های تابعه ، شهردار و اعضای محترم شورای شهر شمس آباد و تعدادی از معاونان آموزش و پرورش دزفول، و سایر مسئولین شهری در محل دبستان دخترانه شایسته شهر شمس آباد برگزار شد .

مدیر اداره آبفا دزفول با تاکید بر اینکه اجراهای قبلی این جشنواره در مدارس سطح شهر برگزار گردیده بود ، تصمیم بر این شد که این کار آموزشی و فرهنگی را در بین مدارس شهرهای اقماری دزفول هم برگزار شود.

جمال الدین برفر با اشاره به انتخاب دو مدرسه ابتدایی دخترانه شایسته شمس آباد و شهید رجایی 2 شهرک توحید (خلطه) برای اجرای جشنواره نخستین واژه آب اذعان داشت: گسترش مفاهیم و اصول صحیح مصرف آب، جلب مشارکت کودکان و نوجوانان برای ترویج فرهنگ صرفه جویی در مصرف آب، پرورش خلاقیت و استعدادهای کودکان و آشنایی و تفکر بیشتر آنها در زمینه شیوه های مختلف مصرف درست آب از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره سراسری بود. 

مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آبفا خوزستان نیز طی سخنانی در خصوص مصرف صحیح آب و اجرای چرخه تولید آب برای دانش آموزان از تلاش معلمان و دانش آموزان برای ترویج فرهنگ صرفه جویی در جامعه تقدیر و بر گسترش فعالیت های فرهنگی و آموزشی در این زمینه تاکید کرد.

در این جشنواره برنامه های متنوع و شادی از جمله آیتم های نمایشی و عروسک گردانی با موضوع نحوه صحیح مصرف آب اجرا شد و گروه های سرود منتخب دانش آموزان هر دو مدرسه با اشعاری مرتبط با موضوع صرفه جویی و اهمیت حفظ آب به اجرای برنامه پرداختند.

این جشنواره با بخش های مختلفی از جمله رنگ آمیزی طرح های سیاه و سفید ( ویژه دانش آموزان پایه اول)، داستان نویسی در خصوص آب و تهیه کاردستی ( ویژه دانش آموزان پایه دوم و سوم) با موضوع جشنواره همراه بود.

لازم بذکر است آثار تهیه شده دانش آموزان در زمینه نقاشی و کاردستی به صورت نمایشگاهی در محل جشنواره در معرض دید مدعوین و مورد استقبال مسئولین ادارات مختلف قرار گرفته و جهت اجرا در حوزه مسئولیت خود الگوبرداری شد.

همچنین اهداء جوایز به دانش آموزان برتر فعالیت های فرهنگی با موضوع آب، از دیگر برنامه های جشنواره نخستین واژه" آب" بود.

برای دیدن تصاویر بیشتراینجا کلیک کنید

روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
(یکشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۷) ۰۹:۰۶
http://www.abfakhz.ir/u/16G
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید