پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
ّشرکت آب و فاضلاب استان خوزستان|دفتر تحریریه الکترونیک|دفتر تحریریه الکترونیک - جزئیات خبر
مدیر عامل آبفا خوزستان:

خط قرمز آبفا خوزستان کیفیت آب شرب در شهرهای سیل زده است

خط قرمز آبفا خوزستان کیفیت آب شرب در شهرهای سیل زده است

مدیر عامل آبفا خوزستان گفت: خط قرمز آبفا خوزستان کیفیت آب شرب شهرهای سیل زده است و تمامی ادارات آبفا خوزستان به صورت 24 ساعته در آماده باش کامل هستند.

 

به گزارش روابط عمومی شرکت آبفا خوزستان، صادق حقیقی پور با اشاره به خسارت سیل به تاسیسات آب و فاضلاب در شهر گوریه اظهار کرد: در حال حاضر 5 تانکر آب شرب سالم در شهر گوریه مستقر شده که دو تانکر در دو کمپ شهر گوریه و دو تانکر در مرکز شهر مستقر شده و یک تانکر به صورت 24 ساعته  آب شرب تانکر های مستقر شده را تامین می کند.

وی افزود: آبفا خوزستان تا کنون 10 هزار لیتر آب معدنی در شهر گوریه توزیع کرده است و عملیات آبرسانی به شهرهای سیل زده به صورت 24 ساعته انجام می شود و در این شهر اصلا مشکل کمبود آب وجود ندارد.

مدیرعامل آبفا خوزستان با اشاره به نظارت دقیق بر کیفیت آب در استان خوزستان بیان کرد: واحد های کنترل و کیفیت آب در شهرها مستقر هستند و با نظارت بهداشت کیفیت آب شرب مورد بررسی قرار می گیرد و کیفیت آب به صورت دقیق و لحظه ای بررسی می شود.

حقیقی پور با اشاره به مهمترین اولویت آبفا خوزستان تصریح کرد: خط قرمز آبفا خوزستان کیفیت آب شرب شهرهای سیل زده است و تمامی ادارات آبفا خوزستان به صورت 24 ساعته در آماده باش کامل هستند.

رئیس هیئت مدیره شرکت آبفا خوزستان با اشاره به راه اندازی مانیتورینگ ستاد بحران در آبفای خوزستان گفت: مرکز مانیتورینگ ستاد بحران آبفا خوزستان در شرکت از ابتدای بحران سیل راه اندازی شده است و به صورت 24 ساعته وضعیت آبرسانی با نظارت دقیق و بصورت آنلاین کنترل و  بررسی می شود.

مدیرعامل آبفا خوزستان اظهار کرد: به منظور تامین و تضمین کیفیت آب شرب شهرها و روستاهای در معرض سیل  حدود 110 هزار لیتر آب معدنی بسته بندی شده توزیع شده و عملیات تحویل آب بهداشتی توسط تانکرها در شهرهای مختلف که با کاهش تولید آب مواجه بوده اند انجام گردیده و این امر همچنان ادامه دارد.

حقیقی پور با اشاره به برآورد اولیه خسارت به  تاسیسات آب و فاضلاب در شهرهای خوزستان خاطر نشان کرد:  سیل به تاسیسات آب و فاضلاب در خوزستان خسارات بسیار زیادی  وارد کرده است که این خسارت  بالغ بر 1 هزار و 380 میلیارد ریال است که برآورد اولیه خسارات در بخش تاسیسات آب بالغ بر 430 میلیارد ریال  و 950 میلیارد ریال در بخش فاضلاب بوده است.

روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب شهری استان خوزستان
(شنبه ۱۷ فروردین ۱۳۹۸) ۱۸:۰۰
http://www.abfakhz.ir/u/16N
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید