پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
ّشرکت آب و فاضلاب استان خوزستان|دفتر تحریریه الکترونیک|دفتر تحریریه الکترونیک - جزئیات خبر
مدیر اداره آبفا دزفول:

شرایط توزیع آب شرب دزفول عادی است/شهروندان به شایعات توجه نکنند

شرایط توزیع آب شرب دزفول عادی است/شهروندان به شایعات توجه نکنند

مدیر اداره آب و فاضلاب دزفول با بیان اینکه آبفا منطقه دزفول در آماده باش کامل است، تاکید کرد:وضعیت توزیع آب شرب دزفول در شرایط عادی است و هیچ مشکلی وجود ندارد.

 

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، جمال الدین برفر مطلب منتشر شده در فضای مجازی در خصوص ناسالم بودن آب شرب از نظر بهداشتی را فاقد نظریات کارشناسی دانست و تاکید کرد:  این نظریات فردی است و از هر گونه وجاهت خارج و از اساس کذب است.

وی در ادامه با رد شایعه کاهش کیفیت و افزایش کدورت آب شرب دزفول تاکید کرد: آب شرب شهرهای دزفول به صورت مستمر و با کیفیت در حال توزیع است.

برفر با اشاره به اینکه هرگونه خبر در این زمینه از طریق مدیریت بحران شهرستان دزفول و روابط عمومی آبفا این شهرستان به شهروندان اطلاع رسانی میشود، از شهروندان تقاضا کرد به شایعه ها توجه نکنند.

مدیر آبفا منطقه دزفول اظهار داشت: آب شرب دزفول و شهرهای تابعه ( صفی آباد، حمزه، میانرود، امام، شمس آباد و سیاه منصور) از طریق چاههای عمیق تامین می شود و در حال حاضر با کیفیت و به صورت مستمر توزیع آب شرب در حال انجام است.

برفر در خصوص وضعیت آب شرب شهر سالند نیز گفت: تامین آب شرب سالند نیز از منابع آبهای سطحی تامین می شود و تا این لحظه نیز هیچگونه مشکلی در این زمینه توزیع آب شرب این منطقه وجود ندارد.

وی همچنین از آماده باش کلیه نیروهای عملیاتی آبفا منطقه دزفول تا پایان بازگشت شرایط به حالت عادی خبر داد و گفت: ماشین آلات و نیروهای عملیاتی آبفا منطقه دزفول در کنار ستاد مدیریت بحران دزفول هم اینک در محل بندهای زاویه و ترمیم آنها جهت استحکاتم سازی حضور دارند.

برفر در پایان تصریح کرد: متولی سلامت آب اداره بهداشت است و در صورت وجود هر گونه مشکل، قطعا این اداره اطلاع‌رسانی لازم را انجام خواهد داد.

وی یادآور شد: این‌گونه پیام‌هایی که در فضای مجازی دست به دست می‌شود تنها توسط افرادسودجو برای تشویش اذهان عمومی و بر هم زدن آرامش شهروندان منتشر می‌شود.

گفتنی است: در چند روز گذشته شایعه‌ای در فضای مجازی دست به دست  شد که در آن از آلوده بودن آب شرب به علت سیلاب خبر می‌‌داد.

روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب شهری استان خوزستان
(یکشنبه ۱۸ فروردین ۱۳۹۸) ۱۴:۱۹
http://www.abfakhz.ir/u/16P
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید