پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
ّشرکت آب و فاضلاب استان خوزستان|دفتر تحریریه الکترونیک|دفتر تحریریه الکترونیک - جزئیات خبر
مدیر اداره آبفا سوسنگرد:

ایمن سازی تاسیسات آب و فاضلاب دشت آزادگان در برابر سیلاب

ایمن سازی تاسیسات آب و فاضلاب دشت آزادگان در برابر سیلاب

مدیر اداره آب و فاضلاب شهرستان سوسنگرد گفت: تمهیدات لازم برای کنترل وضعیت و همچنین تحت نظر داشتن تاسیسات آبرسانی انجام شده و خوشبختانه در زمینه ایمنی تاسیسات آبرسانی دشت آزادگان اقدامات لازم بعمل آمده است.

 

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، عاشور حمادی تاکید کرد: با وجود پیشروی آب در این شهرستان و مناطق اطراف، آبرسانی بطور عادی در سوسنگرد و منطقه دشت آزادگان توسط ادارات آبفا در حال انجام است.

وی ایجاد سیل بند در اطراف تاسیسات آبرسانی، دیوار کشی با ارتفاع 3 متر در اطراف تاسیسات، ایمن سازی ترانسهای برق، تامین و ذخیره سوخت مورد نیاز برای استفاده زنراتورهای برقی در صورت قطع برق، انتقال الکتروموتورها به ارتفاعات بالاتر را از جمله اقدامات این اداره برای ایمن سازی تاسیسات آب و فاضلاب منطقه دشت آزادگان برای مقابله با سیل احتمالی عنوان کرد.

حمادی شرایط توزیع آب شرب  سوسنگرد را عادی دانست  و اظهار داشت: به دلیل برداشت آب از رودخانه در این شرایط تنها با مشکل کدورت آب مواجه هستیم.

وی همچنین از آماده باش کلیه نیروهای عملیاتی آبفا منطقه دشت آزادگان تا پایان بازگشت شرایط به حالت عادی خبر داد.

مدیر اداره آب و فاضلاب شهرستان سوسنگرد اذعان داشت:  عملیات آبرسانی به اردوگاههای اسکان موقت سیل زدگان در بستان، هویزه به صورت 24 ساعته با تانکر در حال انجام است و هیچ گونه مشکل کمبود آبی وجود ندارد.



 

روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب شهری استان خوزستان
(دوشنبه ۱۹ فروردین ۱۳۹۸) ۱۷:۰۰
http://www.abfakhz.ir/u/16R
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید