شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
ّشرکت آب و فاضلاب استان خوزستان|دفتر تحریریه الکترونیک|دفتر تحریریه الکترونیک - جزئیات خبر

سیلاب به تاسیسات آبرسانی خرمشهر آسیب نزده است

سیلاب به تاسیسات آبرسانی خرمشهر آسیب نزده است

مدیر امور آبفای خرمشهر گفت: سیلاب ناشی از طغیان رودخانه کارون به تاسیسات آبرسانی خرمشهر آسیب نزده و آب سالم و بهداشتی مورد نیاز مردم طبق برنامه تولید می شود.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، غلامرضا پورجلالی با بیان اینکه آب آشامیدنی سالم و کاملا بهداشتی در شهرستان خرمشهر حتی در بحرانی ترین شرایط تولید می شود، گفت: اصلی ترین وظیفه امور آبفای خرمشهر تامین آب شرب سالم و بهداشتی در هر شرایط می باشد.

وی یکی از اصلی ترین پارامترهای کنترل بهداشت آب را میزان کلر مانده در شبکه شهری بیان کرد و گفت: آب آشامیدنی به صورت ساعتی و روزانه توسط امور کیفی آب و فاضلاب خرمشهر و دستگاههای نظارتی همچون شبکه بهداشت و درمان این شهر کنترل و پایش می شود.

پورجلالی افزود: در صورت بروز کوچکترین مشکل در زمینه بهداشت آب قطعا این اداره و شبکه بهداشت خرمشهر از ادامه تولید و پمپاژ آب جلوگیری می نماید.

مدیر اداره آب و فاضلاب خرمشهر، میزان تولید آب در تاسیسات آبرسانی خرمشهر را 90 هزار متر مکعب در شبانه روز عنوان کرد و گفت: به همت پرسنل آبفای خرمشهر در شرایط سیلابی اخیر کیفیت آب خروجی در تصفیه خانه طرح جامع شهدای آبفای خرمشهر با استاندارد کامل در حال تولید بوده و با وجود کدورت بالای آب خط غدیر و کانال مارد یگان های تصفیه خانه این شهر کدورت را کنترل کرده و پس از انجام مراحل کنترل کیفی در شبکه آب پمپاژ می شود.

پورجلالی هر گونه شایعات مبنی بر آلوده بودن منابع آبی را تکذیب کرد و گفت: هر گونه شایعات منوط بر آلوده بودن منابع آب ورودی و خروجی تاسیسات آبرسانی خرمشهر صحت ندارد.

وی از شهروندان خرمشهری خواست به شایعات فضای مجازی در این رابطه توجه نکنند.

پورجلالی از اعزام گروه فنی و عملیاتی آبفا خرمشهر برای کنترل بحران فاضلاب در منطقه غرب اهواز خبر داد و گفت: به دستور مدیرعامل شرکت مهندسی ابفا خوزستان گروه فنی و عملیاتی خرمشهر برای کنترل بحران فاضلاب اهواز اعزام شدند.


گفتنی است: شهرستان خرمشهر 37 هزار مشترک آب دارد.

روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب شهری استان خوزستان
(یکشنبه ۲۵ فروردین ۱۳۹۸) ۰۹:۳۵
http://www.abfakhz.ir/u/16X
اجرای شبکه فاضلاب
اجرای شبکه فاضلاب
اجرای شبکه فاضلاب
اجرای شبکه فاضلاب
اجرای شبکه فاضلاب
اجرای شبکه فاضلاب
اجرای شبکه فاضلاب
اجرای شبکه فاضلاب
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید