پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
ّشرکت آب و فاضلاب استان خوزستان|دفتر تحریریه الکترونیک|دفتر تحریریه الکترونیک - جزئیات خبر

حضور مدیر عامل آبفا خوزستان در دفتر خبرگزاری فارس

حضور مدیر عامل آبفا خوزستان در دفتر خبرگزاری فارس

دکتر حقیقی پور با حضور در دفتر خبرگزاری فارس در خوزستان ضمن تشریح برنامه ها، گزارشی از طرح ها و اقدامات شرکت آبفا خوزستان ارائه داد.

 

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، دکتر حقیقی پور با حضور در دفتر خبرگزاری فارس در خوزستان از اخرین اقدامات شرکت آبفا خوزستان گزارش داد.

مدیر عامل آبفا خوزستان با توجه به اهمیت و جایگاه رسانه های خوزستان بیان کرد: وجود خبرگزاری های فعال و پویا در استان خوزستان بسیار حائز اهمیت است و رسانه های خوزستان با نقد منصفانه می توانند در راستای توسعه استان در کنار مسئولان باشند.

وی نقش خبرگزاری ها، خصوصا خبرگزاری فارس را در پیگیری مطالبات مردم شریف خوزستان مهم دانست و با بیان اینکه رسالت خود را در اطلاع رسانی با پشتوانه عملکرد و خدمت رسانی می دانیم، گفت: بی شک همراهی رسانه های استان بویژه خبرگزاری فارس در تبیین دستاوردهای صنعت آبفا خوزستان از یک طرف و پیگیری دلسوزانه مشکلات و مطالبات مردم از طرف دیگر می تواند ضمن کاهش محدودیت ها و مشکلات موجود، راه را برای ارتقاء سطح خدمت رسانی به شهروندان خوزستانی هموار کند.

حقیقی پور با اشاره به فعالیت 24 ساعته رسانه های خوزستان از تلاش های خبرگزاری فارس در خوزستان تقدیر کرد و گفت: در استان خوزستان وجود جوانان در عرصه خبر و اطلاع رسانی به صورت 24 ساعته قابل تحسین و تقدیر است و یکی از نکات بارز رسانه ها و خبرنگاران  وجود خبرنگاران جوان خوزستانی است.

تنظیم: بهنام پریچه

برای دیدن تصاویر بیشتراینجا کلیک کنید 

روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب شهری استان خوزستان
(شنبه ۱۵ تیر ۱۳۹۸) ۱۱:۰۹
http://www.abfakhz.ir/u/17s
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید